Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 21:17Välkommen Jessica!
Här är man borta en dag och upptäcker att mina singelvänner har bytt ut skumpan mot rumpan. En kombination kanske är på sin plats 😉
Någon intresserad?
Välkommen Jessica!
Här är man borta en dag och upptäcker att mina singelvänner har bytt ut skumpan mot rumpan. En kombination kanske är på sin plats 😉
Någon intresserad?
Quote from Rasmus Olsson on 17 May 2011, 21:42Jessica, nu börjar vi snacka. Vad för sorts whisky önskar fröken? Idag cyklade jag i min Ardbegcykeltröja, men det såg väl ingen under regnjackan, å den syntes inte heller av allt grus.
Nu fåre va slut på det här regncyklandet. Blir ju stopp i avloppen i
Jessica, nu börjar vi snacka. Vad för sorts whisky önskar fröken? Idag cyklade jag i min Ardbegcykeltröja, men det såg väl ingen under regnjackan, å den syntes inte heller av allt grus.
Nu fåre va slut på det här regncyklandet. Blir ju stopp i avloppen i
Quote from Fredric Lagerström on 17 May 2011, 21:47Ja, och jag bjuder alla som vill ha på snus! (t+)
Ja, och jag bjuder alla som vill ha på snus! (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 17 May 2011, 21:47Ny eller begagnad?
Ny eller begagnad?
Quote from Fredric Lagerström on 17 May 2011, 21:48Bättre begagnad såklart!
Bättre begagnad såklart!
Quote from Rasmus Olsson on 17 May 2011, 21:49Mums!
Mums!
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 22:04Nu så börjar det likna grejer - (ny) snus och (single malt) whiskey, ja tack!
Nu så börjar det likna grejer - (ny) snus och (single malt) whiskey, ja tack!
Quote from Rasmus Olsson on 17 May 2011, 22:05Vad ska man dricka för whisky om man osinglar sig?
Vad ska man dricka för whisky om man osinglar sig?
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 22:08Hrm... blended? men skulle kännas fel...
Hrm... blended? men skulle kännas fel...
Quote from Rasmus Olsson on 17 May 2011, 22:09Eftersom man hoppat i galen tunna, kanske cask strength är det som gäller.
Eftersom man hoppat i galen tunna, kanske cask strength är det som gäller.