Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 22:21frågan är... 18 el 21-årig?
frågan är... 18 el 21-årig?
Quote from Rasmus Olsson on 17 May 2011, 22:28Bara dom är myndiga så.
Bara dom är myndiga så.
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 22:42Hej på er! Här var det full fart!
Nyligen hemkommen från mitt allra första Vårrus! Blev en mycket positiv upplevelse, dock var det ruggigt kallt och ingen som värmer en när man kommer hem 🙁 Men, men... kanske kan få lite värme av er via nätet iallafall,
Hej på er! Här var det full fart!
Nyligen hemkommen från mitt allra första Vårrus! Blev en mycket positiv upplevelse, dock var det ruggigt kallt och ingen som värmer en när man kommer hem 🙁 Men, men... kanske kan få lite värme av er via nätet iallafall,
Quote from Rasmus Olsson on 17 May 2011, 22:44KRAM snygging!
Nu ska jag å å lägga mig, ingen som vill värma mig?
KRAM snygging!
Nu ska jag å å lägga mig, ingen som vill värma mig?
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 22:52Tack Bruse... vissa dagar behövs de där kramarna mer än somliga dagar och idag är en viss dag.
Tack Bruse... vissa dagar behövs de där kramarna mer än somliga dagar och idag är en viss dag.
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 00:30Välkommen Jessica. Jag har inte varit länge här, men nu klafsar jag runt här på nätterna och plockar korkar (bara för att vi ska slippa ransoneringen som en av veteranerna flaggade för härom dagen).
*plockar korkar*
*hm, bra att de flyter*
Välkommen Jessica. Jag har inte varit länge här, men nu klafsar jag runt här på nätterna och plockar korkar (bara för att vi ska slippa ransoneringen som en av veteranerna flaggade för härom dagen).
*plockar korkar*
*hm, bra att de flyter*
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 10:07Välkommen Jessica...skulle gärna erbjuda rumpmassage men är rädd för att jag inte kan hålla fingrarna i styr och...hum kanske lite otillbörligt med en 21-årig snärta!
Välkommen Jessica...skulle gärna erbjuda rumpmassage men är rädd för att jag inte kan hålla fingrarna i styr och...hum kanske lite otillbörligt med en 21-årig snärta!
Quote from Rasmus Olsson on 18 May 2011, 10:58Magnus skrev vad jag tänkte...
Magnus skrev vad jag tänkte...
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 11:11Jag har ju den dragningen att jag säger vad jag tänker...vilket ibland är lite opolitiskt...har ju fått en del arga meddelanden efter att jag sagt vad jag tycker...men livet blir lite mer spännande så!
Högt huvud in i alla väder...och ibland slår blixten
Jag har ju den dragningen att jag säger vad jag tänker...vilket ibland är lite opolitiskt...har ju fått en del arga meddelanden efter att jag sagt vad jag tycker...men livet blir lite mer spännande så!
Högt huvud in i alla väder...och ibland slår blixten
Quote from Rasmus Olsson on 18 May 2011, 11:29Samma här, fast med åldern har jag lärt mig att välja mina strider. Men PK är jag inte. Som chefen sa igår på medarbetarsamtalet "en färgstark personlighet".
Samma här, fast med åldern har jag lärt mig att välja mina strider. Men PK är jag inte. Som chefen sa igår på medarbetarsamtalet "en färgstark personlighet".