Quote from Rasmus Olsson on 17 May 2011, 15:32Mycket bra förslag Niklas.
Mycket bra förslag Niklas.
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 15:35Fan vad alla pratar om Bruse...;)
Får börja göra mer väsen av mig så jag oxå blir omnämnd ibland...;)
Fan vad alla pratar om Bruse...;)
Får börja göra mer väsen av mig så jag oxå blir omnämnd ibland...;)
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 15:35Förlåt glömde säga hej o välkommen till allt nytt o kanske nån ny gammal. *Trampar vidare i träsket*
Förlåt glömde säga hej o välkommen till allt nytt o kanske nån ny gammal. *Trampar vidare i träsket*
Quote from Rasmus Olsson on 17 May 2011, 15:41Tobias
Tobias
Tobias
Tobias
Tobias
Tobias
Tobias
Tobias
Tobias
Tobias
TobiasSå, nu är du mer omnämnd än mig.
Tobias
Tobias
Tobias
Tobias
Tobias
Tobias
Tobias
Tobias
Tobias
Tobias
Tobias
Så, nu är du mer omnämnd än mig.
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 15:54Nä, nu vill jag också hoppa in här. Är väl rena rama ynglingen i sällskapet men man är aldrig för ung, eller för gammal heller, för att skratta. Och det gör jag, fast mest åt er tror jag.. Ni är ett himla skönt gäng!
Och rumpmassage kan vara den mest un
Nä, nu vill jag också hoppa in här. Är väl rena rama ynglingen i sällskapet men man är aldrig för ung, eller för gammal heller, för att skratta. Och det gör jag, fast mest åt er tror jag.. Ni är ett himla skönt gäng!
Och rumpmassage kan vara den mest un
Quote from Rasmus Olsson on 17 May 2011, 15:57Välkommen Jessica. Näe, tror inte du är yngst. Men ålder är bara en siffra, det är din personlighet vi är ute efter.
Välkommen Jessica. Näe, tror inte du är yngst. Men ålder är bara en siffra, det är din personlighet vi är ute efter.
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 16:05Där tror jag dessvärre också att jag ligger i lä, att döma av tidigare mycket färgstarka kommentarer.. 😉 Men med lite erfarenhet kanske jag kan ta mig mod att plocka fram min galnaste sida.
Där tror jag dessvärre också att jag ligger i lä, att döma av tidigare mycket färgstarka kommentarer.. 😉 Men med lite erfarenhet kanske jag kan ta mig mod att plocka fram min galnaste sida.
Quote from Rasmus Olsson on 17 May 2011, 16:07Bäst du gör det fort, annars kommer du upplevas som onormalt normal.
Bäst du gör det fort, annars kommer du upplevas som onormalt normal.
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 17:26ka vart man inte kan bo, hör ju ibland att man inte kan bo i gnesta... men eftersom jag nu bott här i 4,5 år, så kan man bevisligen det.. 😉
ka vart man inte kan bo, hör ju ibland att man inte kan bo i gnesta... men eftersom jag nu bott här i 4,5 år, så kan man bevisligen det.. 😉
Quote from ellen olsson on 17 May 2011, 17:28Välkommen Jessica! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen Jessica! *häller upp Champagne i glasen*