Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

A-K: Japp, jag bor i Krylbo (även fast jag har hört det sägas att "där kan man ju inte bo"). 🙂

Tack AnnaKarin =)

Jessie, det är ju mysigt. Har varit där några gånger. Bärschlagen är underbart (L)

Katarina, Linda har inte ordnat någon kö än. Så äru snabb blir du först.

Kommer precis från ett medarbetarsamtal från chefen. Här några nyckelord om om mig som person som han sa, se det som reklam inför mitt fortsatta flörtande:
"färgstark personlighet,

Jessie: Ja du... Krylbo... kan ju inte säga ngt ont om platsen jag växte upp i men det är ju inte direkt så att jag själv skulle springa terrängspåret där. Förresten vad det spåret förfallit 🙁 Försökte hitta milen där förra året och landade ute i myrmar

A-K: Milspåret är lite trickigt att hitta (förstört av skogsbolagen) men jag har bestämt mig för att snitsla upp det så jag kan köra det igen, för det är ett rätt tufft och roligt spår trots allt. 🙂 De kortare slingorna springer jag regelbundet. De funk

Asså, jag vantrivs inte. Men hittills har jag skött den personliga utvecklingen i min enskilda firma, där jag verkligen får utlopp för min kreativitet. Synd bara att "kunden" är en ideell förening...

Vill fröken Anna-Karin ha lite bröllopskonfekt?

Jessie: Ja det är fin miljö men jag är fasiken lite skrajsen när jag springer där... Tänkte försöka ta mig till Rembo ngn dag, ska tydligen vara bra? Annars blir det mest asfalt för mig i Skogsbotrakterna, men inget slår ju egentligen ett riktigt fint te

I mitt kön finns det alltid plats. Turordningen har Linda koll på, även om jag inte riktigt litar på hennes bedömning av mina önskemål.

Fast tackar du ja, behövs det ju ingen kö...

Humm..var det någons som behöve rumpmassage...mitt nummer är ...

Rumpmassage kan man väl aldrig få för mycket av?

Nu har jag fått hö baksida lår, bägge skinkor och nacke masserad 😀 Jag älskar vår massör. På riktigt.