Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 13:49Jag har aldrig fått rumpmassage. Jag har blivit nypt i rumpan, men det gör ju ont >:(
Jag har aldrig fått rumpmassage. Jag har blivit nypt i rumpan, men det gör ju ont >:(
Quote from Rasmus Olsson on 17 May 2011, 13:52Få ett nyp i rumpan kan av många upplevas smärtfyllt, ja. Andra kan uppleva njutning.
Få ett nyp i rumpan kan av många upplevas smärtfyllt, ja. Andra kan uppleva njutning.
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 13:56hum Bruse..nu blir jag orolig...brukar du få ett nyp i rumpan?
hum Bruse..nu blir jag orolig...brukar du få ett nyp i rumpan?
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 13:56Om man vill känna på en rumpa kan man använda hela handen i en cirkelrörelse. Klämma lite. Det är mysigt för båda, man får mer rumpa i handen. It has my vote.
Om man vill känna på en rumpa kan man använda hela handen i en cirkelrörelse. Klämma lite. Det är mysigt för båda, man får mer rumpa i handen. It has my vote.
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 14:22BILD:http://3.bp.blogspot.com/_MY85_aEYKg8/SWBs8SqjeqI/AAAAAAAAD_c/mwQvoGqtn04/s320/IMG_8135.jpg
BILD:http://3.bp.blogspot.com/_MY85_aEYKg8/SWBs8SqjeqI/AAAAAAAAD_c/mwQvoGqtn04/s320/IMG_8135.jpg
Quote from Rasmus Olsson on 17 May 2011, 14:36Har du det Katarina?
Har du det Katarina?
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 14:41Jag ser mig sällan bakifrån. Jag vill tro att jag har en vacker själ OCH stjärt (H)
Jag ser mig sällan bakifrån. Jag vill tro att jag har en vacker själ OCH stjärt (H)
Quote from Rasmus Olsson on 17 May 2011, 14:45Mot en ringa ersättning kan jag tjänstgöra som baksideinspektör.
Mot en ringa ersättning kan jag tjänstgöra som baksideinspektör.
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 14:51Du är alltför snäll Bruse..
Jag har i alla fall inte fått några kommentarer från dottern som ändå lyckats haspla ur sig "mamma, du har långa tuttar" och "du har tjock mage" samtidigt som hon nypt mig i fläsken. Så jag utgår ifrån att rumpan ändå är okej.
Du är alltför snäll Bruse..
Jag har i alla fall inte fått några kommentarer från dottern som ändå lyckats haspla ur sig "mamma, du har långa tuttar" och "du har tjock mage" samtidigt som hon nypt mig i fläsken. Så jag utgår ifrån att rumpan ändå är okej.
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 15:30Tror nog det räcker mad att Kat lägger upp en bild på rumpan så kan det nog komma ett o annat betyg ;).
Tror nog det räcker mad att Kat lägger upp en bild på rumpan så kan det nog komma ett o annat betyg ;).