Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 10:44Där är det ju kö.
Där är det ju kö.
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 10:47Katarina: Det verkar som det finns så det blir över av Bruse till alla!
Och vad för spännande händer i era liv idag?
Sitter själv och väntar på att arbetsdagen ska ta slut så man får ta en vända till Västerås och springa vårruset.
Katarina: Det verkar som det finns så det blir över av Bruse till alla!
Och vad för spännande händer i era liv idag?
Sitter själv och väntar på att arbetsdagen ska ta slut så man får ta en vända till Västerås och springa vårruset.
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 10:57Ah, Vårruset blir det med några arbetskompisar på tisdag. Om en kvart har jag massage på jobbet 😀 Genast blev pms-irritationen nästan som bortblåst.
Ah, Vårruset blir det med några arbetskompisar på tisdag. Om en kvart har jag massage på jobbet 😀 Genast blev pms-irritationen nästan som bortblåst.
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 11:00Jag tycker att Bruse verkar vara en mänsklig analogi till champagneflaskan; man behöver knappt lätta på korken, så sprutar han på allt i sin omgivning.
Vänta, den där kanske blev lite fel...
Jaja. Jag ligger hemma med feber. Min feber är ett nytt tills
Jag tycker att Bruse verkar vara en mänsklig analogi till champagneflaskan; man behöver knappt lätta på korken, så sprutar han på allt i sin omgivning.
Vänta, den där kanske blev lite fel...
Jaja. Jag ligger hemma med feber. Min feber är ett nytt tills
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 11:01Katarina, lyckost! Är det ryggmassage eller hela konkarongen?
Katarina, lyckost! Är det ryggmassage eller hela konkarongen?
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 11:02Man vet att man är veteran här när man varken behöver presentera sig för nykomlingarna eller tala om var man bor utan det gör andra ÅT en. Ehm. HEJ! Det är jag som är Jessie, jag är tydligen inventarie här och för dem av er som nu fått för er att jag samm
Man vet att man är veteran här när man varken behöver presentera sig för nykomlingarna eller tala om var man bor utan det gör andra ÅT en. Ehm. HEJ! Det är jag som är Jessie, jag är tydligen inventarie här och för dem av er som nu fått för er att jag samm
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 11:05Hanna Maria, det är det jag som bestämmer. Det har blivit lite mer ben/rumpmassage sedan jag började springa. Sitter och funderar på vad jag ska be henne ägna sig åt idag. Får ont på framsidan av smalbenen och vristerna när jag springer - det liksom spänn
Hanna Maria, det är det jag som bestämmer. Det har blivit lite mer ben/rumpmassage sedan jag började springa. Sitter och funderar på vad jag ska be henne ägna sig åt idag. Får ont på framsidan av smalbenen och vristerna när jag springer - det liksom spänn
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 11:11Rumpmassage! Det låter spännande. Och snudd på oetiskt att betala för =o
😉
Nå, ha det så skönt!
Jag ska nog gå och lägga mig nu.
Rumpmassage! Det låter spännande. Och snudd på oetiskt att betala för =o
😉
Nå, ha det så skönt!
Jag ska nog gå och lägga mig nu.
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 11:11Katarina: Det där lät ju inte helt fel!!!!
Jessie... vi är tydligen grannar!!
Katarina: Det där lät ju inte helt fel!!!!
Jessie... vi är tydligen grannar!!
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 11:12Hanna: Krya på dig!
Hanna: Krya på dig!