Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 21:26Tack Björn, jag började känna mig gammal men nu känns det bättre! 😉
Anna-Karin: Då bor du ju granne med Jessie! 😀
Tack Björn, jag började känna mig gammal men nu känns det bättre! 😉
Anna-Karin: Då bor du ju granne med Jessie! 😀
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 21:28Hej Åsa, fick en fråga i helgen om jag var besatt av löpning
när man tränar till en mara. Bara att hålla med 😉
Hej Åsa, fick en fråga i helgen om jag var besatt av löpning
när man tränar till en mara. Bara att hålla med 😉
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 21:28Ni kan ha tjejträff i Avesta. Jessie, Margarheta (jobbar dock bara där) och Anna-karin.
Ni kan ha tjejträff i Avesta. Jessie, Margarheta (jobbar dock bara där) och Anna-karin.
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 21:29Linda S: Nämen... då lär jag ju genast gå och nyfiket leta rätt på presentation.
Linda S: Nämen... då lär jag ju genast gå och nyfiket leta rätt på presentation.
Quote from Fredric Lagerström on 16 May 2011, 21:33Ja, det kanske inte är en direkt feelgood tid med skumpa en söndagsmorgon kl 04:17 men jag har faktiskt varit tvungen att gå in och stämma i bäcken (någon måste göra det). Det har periodvis ballat ur helt här med skumpaorgier måndagsförmiddagar, drivvis m
Ja, det kanske inte är en direkt feelgood tid med skumpa en söndagsmorgon kl 04:17 men jag har faktiskt varit tvungen att gå in och stämma i bäcken (någon måste göra det). Det har periodvis ballat ur helt här med skumpaorgier måndagsförmiddagar, drivvis m
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 21:35Hans// Ok..besatt är ett bra ord. 😉
Avesta...dit har jag kutat...några gånger. Dryga mara-distansen.
Många singlar i Dalarna me andra ord...
Hans// Ok..besatt är ett bra ord. 😉
Avesta...dit har jag kutat...några gånger. Dryga mara-distansen.
Många singlar i Dalarna me andra ord...
Quote from Rasmus Olsson on 16 May 2011, 21:36Bra pappa Aadu att du tar tag i det här. Någon måste ju göra skitjobbet när vi andra roar oss.
Bra pappa Aadu att du tar tag i det här. Någon måste ju göra skitjobbet när vi andra roar oss.
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 21:41Välkommen Åsa och alla andra! (Får be om ursäkt till alla jag missar här, hade så många olästa inlägg att jag inte läste så noga.)
Välkommen Åsa och alla andra! (Får be om ursäkt till alla jag missar här, hade så många olästa inlägg att jag inte läste så noga.)
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 21:42Men Aadu, jag brukar ju ta hand om disken. Ska vi tjejer göra allt?
Men Aadu, jag brukar ju ta hand om disken. Ska vi tjejer göra allt?
Quote from Fredric Lagerström on 16 May 2011, 21:53Nä, vi kör med engångsglas osv nu. Ingen skall behöva diska.
"Där det finns skumpa skall vi dricka den tillsammans. Där fryser ingen och ingen hungrar." (Aadu bok1 kap12 vers3)
Nä, vi kör med engångsglas osv nu. Ingen skall behöva diska.
"Där det finns skumpa skall vi dricka den tillsammans. Där fryser ingen och ingen hungrar." (Aadu bok1 kap12 vers3)