Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 22:03Ja men varför står det disk i köket hela tiden då?
Ja men varför står det disk i köket hela tiden då?
Quote from Fredric Lagerström on 16 May 2011, 22:11"saliga äro de med disk hela tiden, ty de skola dumpa rubbet i återvinningen"
"saliga äro de med disk hela tiden, ty de skola dumpa rubbet i återvinningen"
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 22:14😉
😉
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 23:47Det rasar ju in folk här, välkomna alla! Kan vi inte ha kvar Champagnen på kvällstid i allafall? Jag kan plocka korkar när ni andra har somnat 😀
Det rasar ju in folk här, välkomna alla! Kan vi inte ha kvar Champagnen på kvällstid i allafall? Jag kan plocka korkar när ni andra har somnat 😀
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 07:47*noterar att Johan gärna städar*
😉
*noterar att Johan gärna städar*
😉
Quote from Fredric Lagerström on 17 May 2011, 09:27Mycket bra Johan! (t+)
Jag har faktiskt tänkt på det här med alla korkar som far omkring
i träsket som en säkerhetsrisk. Få en sån i ögat är inte kul. Så tänk på det när ni öppnar era buteljer. Sikta inte mot människor eller djur. Håll barnen på behörigt
Mycket bra Johan! (t+)
Jag har faktiskt tänkt på det här med alla korkar som far omkring
i träsket som en säkerhetsrisk. Få en sån i ögat är inte kul. Så tänk på det när ni öppnar era buteljer. Sikta inte mot människor eller djur. Håll barnen på behörigt
Quote from ellen olsson on 17 May 2011, 09:55Jag öppnar på det sätt som jag har blivit lärd att en Champagneflaska ska öppnas. Läraren har varit svensk mästare i sommelerie. Då flyger inga korkar.
Jag öppnar på det sätt som jag har blivit lärd att en Champagneflaska ska öppnas. Läraren har varit svensk mästare i sommelerie. Då flyger inga korkar.
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 10:03Kul med nya tjejer det gillar vi (L)
Välkomna!
Kul med nya tjejer det gillar vi (L)
Välkomna!
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 10:16Jo, trevliga tjejer är trevligt men efter tre på raken tycker jag att det är dags för lite mer manlig fägring (H)
Jo, trevliga tjejer är trevligt men efter tre på raken tycker jag att det är dags för lite mer manlig fägring (H)
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 10:31Men Bruse finns ju!
Men Bruse finns ju!