Quote from Fredric Lagerström on 16 May 2011, 21:00Mkt bra Åsa! Jag har nu bokat in dej för ett glas skumpa söndag 110522 kl 04.13. Du kan byta tid med någon annan men meddela mig isf, nån jävla ordning får det vara.
Mkt bra Åsa! Jag har nu bokat in dej för ett glas skumpa söndag 110522 kl 04.13. Du kan byta tid med någon annan men meddela mig isf, nån jävla ordning får det vara.
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 21:01OK, Bruse. Du vinner... Hade bestämt för mig att det var Bröllopskonfekt... men minnet sviker väl en gammal man. Hur som helst är det ju trevligare med bröst än med bröllop... (H)
OK, Bruse. Du vinner... Hade bestämt för mig att det var Bröllopskonfekt... men minnet sviker väl en gammal man. Hur som helst är det ju trevligare med bröst än med bröllop... (H)
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 21:03Åsa: Bruse har väl varit här länge. Men i omgångar 🙂 Ibland försvinner han med någon som helt sonika svarar ja för att återkomma lite senare verkar det som 🙂
Åsa: Bruse har väl varit här länge. Men i omgångar 🙂 Ibland försvinner han med någon som helt sonika svarar ja för att återkomma lite senare verkar det som 🙂
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 21:03haha...Det är skönt att ha Bruse i denna gruppen...får man skratta lite...;)
Tror han har hängt här minst lika länge som jag...fast han va bort på "friing" ett tag...men kom tillbaka...;)
haha...Det är skönt att ha Bruse i denna gruppen...får man skratta lite...;)
Tror han har hängt här minst lika länge som jag...fast han va bort på "friing" ett tag...men kom tillbaka...;)
Quote from Fredric Lagerström on 16 May 2011, 21:04Oooops my bad. Åsa! 04:17 skall det vara och inget annat.
(mkt nu...)
Oooops my bad. Åsa! 04:17 skall det vara och inget annat.
(mkt nu...)
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 21:06Skrattar, Bruse är skön!!!(L)
Skrattar, Bruse är skön!!!(L)
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 21:06Rättning, Bruse! Du söker ju som en kratta..! Som man frågar får man svar...
http://sv.wikipedia.org/wiki/Br%C3%B6llopskonfekt
Rättning, Bruse! Du söker ju som en kratta..! Som man frågar får man svar...
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 21:06Bruse är nog http://www.youtube.com/watch?v=ZKieEwru3HI
Bruse är nog http://www.youtube.com/watch?v=ZKieEwru3HI
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 21:07Bruse: Nja, den var väl annorlunda i och för sig men ändå på samma tema liksom. Med tveksamhet godkänd skulle jag nog säga.
Åsa: Jag vet inte men jag har varit här i ett år lite drygt och då var Bruse redan veteran vad jag förstod 🙂
Bruse: Nja, den var väl annorlunda i och för sig men ändå på samma tema liksom. Med tveksamhet godkänd skulle jag nog säga.
Åsa: Jag vet inte men jag har varit här i ett år lite drygt och då var Bruse redan veteran vad jag förstod 🙂
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 21:09Aadu// Mitt i vargatimmen.
=) Kul att få se lite mer aktiva här. Och alla känner Bruse.
Aadu// Mitt i vargatimmen.
=) Kul att få se lite mer aktiva här. Och alla känner Bruse.