Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 20:46Var det inte Bröllopskonfekt han försökte bjuda frk Britta på?
Var det inte Bröllopskonfekt han försökte bjuda frk Britta på?
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 20:48Camilla B: Mmm, har sett att det är så, och det var ju tur att jag frågade, annars hade jag lagt ner lite mer energi på att leta 🙂
Camilla E: Yes... tack... helt rätt sida!
Camilla B: Mmm, har sett att det är så, och det var ju tur att jag frågade, annars hade jag lagt ner lite mer energi på att leta 🙂
Camilla E: Yes... tack... helt rätt sida!
Quote from Rasmus Olsson on 16 May 2011, 20:51Örjan, nu blev jag osäker. Bäst vi kollar igenom samtliga 20 Åsa-Nisse filmerna.
Örjan, nu blev jag osäker. Bäst vi kollar igenom samtliga 20 Åsa-Nisse filmerna.
Quote from Rasmus Olsson on 16 May 2011, 20:51Aadu, kom inte å klaga på att jag inte försöker med nya grepp.
Aadu, kom inte å klaga på att jag inte försöker med nya grepp.
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 20:51Annars är ju tanken med denna diskussionsforum att man ska registrera viss energiåtgång.... Nu gick du miste om det 😉
Annars är ju tanken med denna diskussionsforum att man ska registrera viss energiåtgång.... Nu gick du miste om det 😉
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 20:52Bruse/ Haha 😉 "Det är lätt att knulla, men svårt att älska"
Skulle nog behöva lite skumpa nu i alla fall...
Bruse/ Haha 😉 "Det är lätt att knulla, men svårt att älska"
Skulle nog behöva lite skumpa nu i alla fall...
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 20:53Jösses Amalia!
Jösses Amalia!
Quote from Rasmus Olsson on 16 May 2011, 20:54Åsa, exakt. Vi kan väl börja med att knulla, så får vi se sen hur den träningen går så kanske vi kan älska sen.
Åsa, exakt. Vi kan väl börja med att knulla, så får vi se sen hur den träningen går så kanske vi kan älska sen.
Quote from Rasmus Olsson on 16 May 2011, 20:56Örjan, jag var lite modern istället. Googlade. Här är resultatet från juryn.
"Sjökvist bröllopskarameller": noll träffar
"Sjökvist bröstkarameller": nio träffar
Örjan, jag var lite modern istället. Googlade. Här är resultatet från juryn.
"Sjökvist bröllopskarameller": noll träffar
"Sjökvist bröstkarameller": nio träffar
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 20:57Hur länge har denna Bruse figurerat här (kan man fundera som ny)?
Cyklar lika bra som pratar?
nåväl...
Hur länge har denna Bruse figurerat här (kan man fundera som ny)?
Cyklar lika bra som pratar?
nåväl...