Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 20:05Syns tydligt vilka som varit med här ett tag. Som en liten familj 😉
Syns tydligt vilka som varit med här ett tag. Som en liten familj 😉
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 20:06Bruse: Haha, så det är vårt fel att hon inte sammanfattar?! Vi är för tråkiga! 😉
EDIT: Adressering
EDIT 2: Åsa, ja du får ursäkta att det kanske blir lite interna skämt och ibland hård jargong men det går snabbt att komma in i det 🙂
Bruse: Haha, så det är vårt fel att hon inte sammanfattar?! Vi är för tråkiga! 😉
EDIT: Adressering
EDIT 2: Åsa, ja du får ursäkta att det kanske blir lite interna skämt och ibland hård jargong men det går snabbt att komma in i det 🙂
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 20:10Det var bara positivt, så ursäkta dig/er inte. =)
Det var bara positivt, så ursäkta dig/er inte. =)
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 20:16välkomna alla nya med eller utan cykel......
Torr i halsen saknar skumpan:-(
välkomna alla nya med eller utan cykel......
Torr i halsen saknar skumpan:-(
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 20:17Ikväll ska jag ägna mig åt nätshoppande. Är på jakt efter nya löparkläder och jag vet att jag handlade förra året via en engelsk sida (inte wiggle) som jag då tyckte var toppen men kommer ju inte ihåg vad den hette. Någon som har några tips på bra sidor?
Ikväll ska jag ägna mig åt nätshoppande. Är på jakt efter nya löparkläder och jag vet att jag handlade förra året via en engelsk sida (inte wiggle) som jag då tyckte var toppen men kommer ju inte ihåg vad den hette. Någon som har några tips på bra sidor?
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 20:27Anna-Karin!
Det finns personer som visar sina träningskompisar, om du ser många som bilder. Sen har jag för mig att de bilder som lägger in i bloggar "samlas" på "min sida". Jag vet förresten inte om det oxå är något man måste välja att visa.
Anna-Karin!
Det finns personer som visar sina träningskompisar, om du ser många som bilder. Sen har jag för mig att de bilder som lägger in i bloggar "samlas" på "min sida". Jag vet förresten inte om det oxå är något man måste välja att visa.
Quote from Funbeat user on 16 May 2011, 20:34Anna-Karin: Kan det ha varit startfitness kanske...
Anna-Karin: Kan det ha varit startfitness kanske...
Quote from Fredric Lagerström on 16 May 2011, 20:35Med en stor välkomnande, svepande rörelse önskar jag alla nyanlända hjärtligt välkommna!
Det är ohållbart i längden att vi ska korkar upp skumpa i parti och minut. Det är en kostnadsfråga, miljöfråga och hälsofråga för gruppen i stort. Mitt förslag, som
Med en stor välkomnande, svepande rörelse önskar jag alla nyanlända hjärtligt välkommna!
Det är ohållbart i längden att vi ska korkar upp skumpa i parti och minut. Det är en kostnadsfråga, miljöfråga och hälsofråga för gruppen i stort. Mitt förslag, som
Quote from Rasmus Olsson on 16 May 2011, 20:41Aadu, jag kan bjuda de nytillkomna på ädla destillerade maltdrycker. Vad för kvalisort önskas tôser å pôjker?
Linda, ja vi är tråkiga. Jag får lägga om strategi och komma med nåt nytt, eller hur. Kan ju inte komma och fråga om hångel hela tiden. Blir ju
Aadu, jag kan bjuda de nytillkomna på ädla destillerade maltdrycker. Vad för kvalisort önskas tôser å pôjker?
Linda, ja vi är tråkiga. Jag får lägga om strategi och komma med nåt nytt, eller hur. Kan ju inte komma och fråga om hångel hela tiden. Blir ju
Quote from Fredric Lagerström on 16 May 2011, 20:45Som varandes nestor i församlingen vill jag be er att ha tålamod och överseende med Bruse.
Man får ha tålamod, oj oj oj.
Som varandes nestor i församlingen vill jag be er att ha tålamod och överseende med Bruse.
Man får ha tålamod, oj oj oj.