Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 14:04Ohh, porrdejter är bra, lycka till, så då kan man kalla Bruse för din sporadiker??!!
Ohh, porrdejter är bra, lycka till, så då kan man kalla Bruse för din sporadiker??!!
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 14:06Haha, jag lovar - inte ens hångel kommer att förekomma. Tror att det heter konst och inte porr egentligen.
Haha, jag lovar - inte ens hångel kommer att förekomma. Tror att det heter konst och inte porr egentligen.
Quote from Rasmus Olsson on 19 May 2011, 14:17Just det så vare ja. Men skulle vi inte få med andra också? Eller ska du dricka rödvin innan.
Anna-Karin, Katarina har lovat mig hångel, men tydligen under någon PMS-vecka drog hon tillbaka löftet.
Just det så vare ja. Men skulle vi inte få med andra också? Eller ska du dricka rödvin innan.
Anna-Karin, Katarina har lovat mig hångel, men tydligen under någon PMS-vecka drog hon tillbaka löftet.
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 14:22Sjysst att du ställer upp och träffar henne ändå! Eller lever hoppet kanske? Vi lär väl få höra efter söndagen hur det hela blev, eller blir det möjligen två versioner då 🙂
Sjysst att du ställer upp och träffar henne ändå! Eller lever hoppet kanske? Vi lär väl få höra efter söndagen hur det hela blev, eller blir det möjligen två versioner då 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 19 May 2011, 14:25Äh, jag går för sällan på utställningar, å frågar nån hakar jag gärna på.
Dra inte för stora växlar på det där med hånglet... Det är ju dig jag vill ha!
Äh, jag går för sällan på utställningar, å frågar nån hakar jag gärna på.
Dra inte för stora växlar på det där med hånglet... Det är ju dig jag vill ha!
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 14:26Funderar lite på hur många gånger jag har hört Bruse säga så... ;D
Funderar lite på hur många gånger jag har hört Bruse säga så... ;D
Quote from Rasmus Olsson on 19 May 2011, 14:28Jaja, det funkar ju faktiskt.
Jaja, det funkar ju faktiskt.
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 14:39Haha Fan, kan du inte låtsas att det är mig du vill ha i alla fall? Jo, om du bara kan bestämma dig för vilken tid du kan så ska jag slänga ut frågan.
Eller så här, Bruse och jag ska gå på Nationalmuseum någon gång på söndagen (mitt förslag är 14.30). De
Haha Fan, kan du inte låtsas att det är mig du vill ha i alla fall? Jo, om du bara kan bestämma dig för vilken tid du kan så ska jag slänga ut frågan.
Eller så här, Bruse och jag ska gå på Nationalmuseum någon gång på söndagen (mitt förslag är 14.30). De
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 15:40Då får du se gamla klenoder....så som Bruse!
Då får du se gamla klenoder....så som Bruse!
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 15:42Och lite nakna människor är min förhoppning (H)
Men det är inte bara när det är naket som jag gillar Nationalmuseum. Den 21 maj fyller Fotografiska ett år - marsch dit de som inte varit där! (t+)
Och lite nakna människor är min förhoppning (H)
Men det är inte bara när det är naket som jag gillar Nationalmuseum. Den 21 maj fyller Fotografiska ett år - marsch dit de som inte varit där! (t+)