Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 22:29Men jag tror jag föredrar en fästman. De ger ju inte en hjärninflammation. Eller...?
Men jag tror jag föredrar en fästman. De ger ju inte en hjärninflammation. Eller...?
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 22:29Så blev det en dublett...
Så blev det en dublett...
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 22:29Johan: Tvåsamhet in the fast lane - du lär bli lämnad efter en vecka...
Johan: Tvåsamhet in the fast lane - du lär bli lämnad efter en vecka...
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 22:48Just det, tebaks till tråden...
Har varit och kikat här ett tag, men blyg som jag är så tog det ett tag att klämma till med första inlägget i den här gruppen...som blir min presentation:
Löpare sen drygt tjugo år tillbaka som gillar att plåga kroppen, ä
Just det, tebaks till tråden...
Har varit och kikat här ett tag, men blyg som jag är så tog det ett tag att klämma till med första inlägget i den här gruppen...som blir min presentation:
Löpare sen drygt tjugo år tillbaka som gillar att plåga kroppen, ä
Quote from Fredric Lagerström on 7 January 2009, 22:49Fästingar är otrevliga. Jag fick borela sommaren 07. Inge kul alls.
Fästingarna gillar mej. Helt obergiplig obesvarad känsla från deras sida.
Men nu är det inga fästingar ute. Man kan ju hoppas att dom fullständigt fryser ihjäl nu.
Fästingar är otrevliga. Jag fick borela sommaren 07. Inge kul alls.
Fästingarna gillar mej. Helt obergiplig obesvarad känsla från deras sida.
Men nu är det inga fästingar ute. Man kan ju hoppas att dom fullständigt fryser ihjäl nu.
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 22:58va fästligt ni verkar ha det här ikväll
va fästligt ni verkar ha det här ikväll
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 23:28..kanske dags att öppna en ny tråd, fästligt svammel, om det inte finns nog av svammeltrådar redan (H)
..kanske dags att öppna en ny tråd, fästligt svammel, om det inte finns nog av svammeltrådar redan (H)
Quote from Fredric Lagerström on 8 January 2009, 07:59Vi bara gled iväg helt temporärt i ett sidospår. När som helst kan den som vill
komma tillbaka till ämnet, alltså att presentera sej och sina ev krämpor. 😉
Vi bara gled iväg helt temporärt i ett sidospår. När som helst kan den som vill
komma tillbaka till ämnet, alltså att presentera sej och sina ev krämpor. 😉
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 08:40"Jag skulle vilja va en liten fästing i din ljumske!" (H:)
"Jag skulle vilja va en liten fästing i din ljumske!" (H:)
Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 21:15.
.