Quote from Funbeat user on 17 January 2009, 21:16Kanske dags att säga hej...har smygit på forumet ett tag. 37, bor i Västerås å är singel sedan 1 månad ungefär. Mitt val. 🙂
Kanske dags att säga hej...har smygit på forumet ett tag. 37, bor i Västerås å är singel sedan 1 månad ungefär. Mitt val. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 16:01Och här finnes en tjej i sina bästa år. 🙂
32, bor i Norrköping. 167 cm, 55 kg.
Tränar bodypump, styrketräning på gymmet, promenader och löpning.
Söker en lång (iaf längre än mig;) och mörkhårig kille som liksom jag har träning som stor intresse.
Har jag
Och här finnes en tjej i sina bästa år. 🙂
32, bor i Norrköping. 167 cm, 55 kg.
Tränar bodypump, styrketräning på gymmet, promenader och löpning.
Söker en lång (iaf längre än mig;) och mörkhårig kille som liksom jag har träning som stor intresse.
Har jag
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 16:36AHHRG varför bor inte jag i Norrköping!
AHHRG varför bor inte jag i Norrköping!
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 16:58Ja ibland är man "geographically challenged" 🙁
Ja ibland är man "geographically challenged" 🙁
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 18:11Hej, e ny här så jag skummar igenom det mesta än så länge men tänkte jag skulle presentera mig i alla fall, även om jag e från Finland..
36-årig man på 189cm och ~100kg. Periodare vad det gäller träning.
Tränar (mer eller mindre) Gym, in-lines, mountain
Hej, e ny här så jag skummar igenom det mesta än så länge men tänkte jag skulle presentera mig i alla fall, även om jag e från Finland..
36-årig man på 189cm och ~100kg. Periodare vad det gäller träning.
Tränar (mer eller mindre) Gym, in-lines, mountain
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 18:13Välkommen!
Välkommen!
Quote from Funbeat user on 26 January 2009, 18:36Jag tror du just fick en vän Tomas. Vi har en cross-nörd ibland oss...
Jag tror du just fick en vän Tomas. Vi har en cross-nörd ibland oss...
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 00:15Hej Pernilla, visst har du hamnat rätt 🙂 Här finns gott om långa, gott om folk som gillar träning, och gott om mörkhåriga. Om du hittar allt i samma person återstår väl att se 🙂
Kul med lite fler östgötar här också 🙂
Hej Pernilla, visst har du hamnat rätt 🙂 Här finns gott om långa, gott om folk som gillar träning, och gott om mörkhåriga. Om du hittar allt i samma person återstår väl att se 🙂
Kul med lite fler östgötar här också 🙂
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 22:01Aha! Trevligt trevligt! 🙂
....och förresten: Hej Pernilla! Här e jag! 😉
Aha! Trevligt trevligt! 🙂
....och förresten: Hej Pernilla! Här e jag! 😉
Quote from Funbeat user on 27 January 2009, 22:13Jag är en förvirrad dåre.
Jag är en förvirrad dåre.