Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 03:38Okej, har nu gjort mig besväret att läsa ett antal inlägg i den här tråden... så då får väl även jag ta och presentera mig.
Precis nybliven 29-åring från Växjö. Nattuggla... Är ej ingenjör men tycker teknik kan vara kul. Utbildad till hälsopedagog och ma
Okej, har nu gjort mig besväret att läsa ett antal inlägg i den här tråden... så då får väl även jag ta och presentera mig.
Precis nybliven 29-åring från Växjö. Nattuggla... Är ej ingenjör men tycker teknik kan vara kul. Utbildad till hälsopedagog och ma
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 15:30Jag tar väl och lägger in en liten presentation jag med...
37 år står det att jag är i legitimationen men 25 i sinnet...
Tränar och tävlar i orientering, löpning, triathlon och är 11-faldig Lidingöloppslöpare, 6-faldig Vasalöpare, 2-faldig Vätterncyklar
Jag tar väl och lägger in en liten presentation jag med...
37 år står det att jag är i legitimationen men 25 i sinnet...
Tränar och tävlar i orientering, löpning, triathlon och är 11-faldig Lidingöloppslöpare, 6-faldig Vasalöpare, 2-faldig Vätterncyklar
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 15:35Eeehh... nån som kan förklara hur man lägger till foton till sin sida? Jag hittar inte det någonstans.
Eeehh... nån som kan förklara hur man lägger till foton till sin sida? Jag hittar inte det någonstans.
Quote from Rasmus Olsson on 28 January 2009, 15:40Mikael, står till höger om denna ruta jag just nu skriver i:
Om du vill lägga in en bild...
Om du har URL:en (adressen) till en bild som ligger på en annan server på internet, som du vill visa så kan du infoga den genom att skriva BILD: och sen adressen
Mikael, står till höger om denna ruta jag just nu skriver i:
Om du vill lägga in en bild...
Om du har URL:en (adressen) till en bild som ligger på en annan server på internet, som du vill visa så kan du infoga den genom att skriva BILD: och sen adressen
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 16:31Tack men jag fattar absolut nada... Varför kan man inte bara klicka på "ladda upp bild" på sin profilsida och göra det den vanliga vägen?
Tack men jag fattar absolut nada... Varför kan man inte bara klicka på "ladda upp bild" på sin profilsida och göra det den vanliga vägen?
Quote from Funbeat user on 28 January 2009, 16:40Charlotte M, du låter ju helt fantastisk i din profil! (H:)
Charlotte M, du låter ju helt fantastisk i din profil! (H:)
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 01:36Mikael, då har vi ju gått samma program! Är "Max-Allan" fortfarande lärare i pedagogiken? Han hette Allan först men bytte sen namn till sitt andranamn Max... vilket bara ledde till förvirring och folk började kalla honom Max-Allan hehe. Bra och trevlig lä
Mikael, då har vi ju gått samma program! Är "Max-Allan" fortfarande lärare i pedagogiken? Han hette Allan först men bytte sen namn till sitt andranamn Max... vilket bara ledde till förvirring och folk började kalla honom Max-Allan hehe. Bra och trevlig lä
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 14:14Okej! Går bara andra terminen och har inte haft någon sådan än. Vilken kurs hade han? Max-Allan var ju ett rätt coolt namn!
Okej! Går bara andra terminen och har inte haft någon sådan än. Vilken kurs hade han? Max-Allan var ju ett rätt coolt namn!
Quote from Funbeat user on 29 January 2009, 23:57Han hade några pedagogikkurser, kommer inte ihåg vilka dock... Kollade på HiG:s hemsida nu, Stenlund heter han i efternamn - och som förnamn står det endast Max...
Han hade några pedagogikkurser, kommer inte ihåg vilka dock... Kollade på HiG:s hemsida nu, Stenlund heter han i efternamn - och som förnamn står det endast Max...
Quote from Funbeat user on 25 February 2009, 11:54Jahapp!
Jag heter Sofia och kommer från the big city of Grästorp.
Matte till två hundar som håller mig igång allt som oftast. Längd och vikt och såntdärnt känns ganska oväsentligt just nu i alla fall, så ni får nöja er med det.
Tänkte att jag skulle g
Jahapp!
Jag heter Sofia och kommer från the big city of Grästorp.
Matte till två hundar som håller mig igång allt som oftast. Längd och vikt och såntdärnt känns ganska oväsentligt just nu i alla fall, så ni får nöja er med det.
Tänkte att jag skulle g