Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 13:17Välkomna Linus och Pabblo!
Slå er ner i soffan men behåll stövlarna på 😉
Edit: lite sur på Johan som kunde köra långpass i dag :@ Men bara lite.
Välkomna Linus och Pabblo!
Slå er ner i soffan men behåll stövlarna på 😉
Edit: lite sur på Johan som kunde köra långpass i dag :@ Men bara lite.
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 15:03Välkomna ska ni vara ni båda.
Roligaste inlägget på länge av Linus måste jag säga. Snygg som få, då har du hamnat i helt rätt forum för de är dom flesta av oss här 😉
Välkomna ska ni vara ni båda.
Roligaste inlägget på länge av Linus måste jag säga. Snygg som få, då har du hamnat i helt rätt forum för de är dom flesta av oss här 😉
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 18:13Fredrik dyker nog snart upp med champagne, han har varit lite busy med att cykla KM den här helgen bara 🙂
Och det visste jag för att jag alltså varit med och organiserat nämnda KM, trevligt med bekantingar härifrån!
Fredrik dyker nog snart upp med champagne, han har varit lite busy med att cykla KM den här helgen bara 🙂
Och det visste jag för att jag alltså varit med och organiserat nämnda KM, trevligt med bekantingar härifrån!
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 18:44Tjenare gubbs
Tjenare gubbs
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 19:41Välkomna Linus och Pabblo. Här kommer ni nog att trivas, men inte för länge 😉
Välkomna Linus och Pabblo. Här kommer ni nog att trivas, men inte för länge 😉
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 19:44Välkomna alla nya som jag inte sagt hej till!
Hej! 😀
Välkomna alla nya som jag inte sagt hej till!
Hej! 😀
Quote from Rasmus Olsson on 4 September 2011, 20:00Jag har whisky som får era brösthår att krulla till sig om ni vill
Jag har whisky som får era brösthår att krulla till sig om ni vill
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 20:03Halloj på er!
Celos...jag har nog tänkt stanna i den här gruppen ett bra tag.:-) Finns det nån statissitk på hur långavariga funbeatare i singelgruppen är singlar innan dom lämnar gruppen?:-)Jag börjar i alla fall bli bekvämare som singel och därmed så
Halloj på er!
Celos...jag har nog tänkt stanna i den här gruppen ett bra tag.:-) Finns det nån statissitk på hur långavariga funbeatare i singelgruppen är singlar innan dom lämnar gruppen?:-)
Jag börjar i alla fall bli bekvämare som singel och därmed så
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 20:27jag har inte sett till någon statistik..
jag har inte sett till någon statistik..
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 20:33när någon orkat plocka fram datan kan jag analysera den.. pluggar statistik vid sidan om jobbet;)
när någon orkat plocka fram datan kan jag analysera den.. pluggar statistik vid sidan om jobbet;)