Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 22:16Tack hörrni! Jag trivs rätt ok. Glad för alla välkommnanden.:-)
Tack hörrni! Jag trivs rätt ok. Glad för alla välkommnanden.:-)
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 22:16Haha Jim! Ja detsamma gäller ju dig Jim.;-)
Haha Jim! Ja detsamma gäller ju dig Jim.;-)
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 22:19Jim: Smart! Vi kanske ska börja marknadsföra varandra istället för oss själva på dejtingsidorna också, så kanske utdelningen blir bättre 😉 😀
Jim: Smart! Vi kanske ska börja marknadsföra varandra istället för oss själva på dejtingsidorna också, så kanske utdelningen blir bättre 😉 😀
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 22:20Hej alla!
Jag har varit här ett litet tag nu men ännu inte presenterat mig. Så...
Singel sedan ett år ungefär och förstår allt bättre vad mina vänner menade med att jag skulle leva singel innan jag gav mig in i en ny relation. Nu börjar jag trivas med a
Hej alla!
Jag har varit här ett litet tag nu men ännu inte presenterat mig. Så...
Singel sedan ett år ungefär och förstår allt bättre vad mina vänner menade med att jag skulle leva singel innan jag gav mig in i en ny relation. Nu börjar jag trivas med a
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 22:29Välkommen du med Andreas!
Välkommen du med Andreas!
Quote from ellen olsson on 4 September 2011, 22:32Välkomna! *häller upp Bolllinger La Grande Année 2002 i glasen*
Välkomna! *häller upp Bolllinger La Grande Année 2002 i glasen*
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 22:33Pabblo kan flyga på en när man minst anar det (jo jag har råkat ut för det;)).
Pabblo kan flyga på en när man minst anar det (jo jag har råkat ut för det;)).
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 22:36Mums, den är säkert bra mot förkylning 😉
Mums, den är säkert bra mot förkylning 😉
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 22:51Jodå Helena! Nån mer förskräckt än du det har jag sällan skådat.;-) Och skumpan tar jAGmed glädje ett glas av, det är ju därför jag börjat träna...just för att få synda.:-) Tack Fredrik!
Och som nykomling här så hälsar även jag dig Andreas välkommen!
Jodå Helena! Nån mer förskräckt än du det har jag sällan skådat.;-) Och skumpan tar jAGmed glädje ett glas av, det är ju därför jag börjat träna...just för att få synda.:-) Tack Fredrik!
Och som nykomling här så hälsar även jag dig Andreas välkommen!
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 22:52Tack, skål! och godnatt. 🙂
Tack, skål! och godnatt. 🙂