Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 09:28Välkommen Andreas! 😀
Och var har du hållit hus Hebbe?
Välkommen Andreas! 😀
Och var har du hållit hus Hebbe?
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 10:44Ja du Nina. Vet faktiskt inte varför jag slutade hänga här. Kanske en kombination av att jag har tränat så dåligt i sommar och har haft en väldigt instabil internetuppkoppling? (#)
Ja du Nina. Vet faktiskt inte varför jag slutade hänga här. Kanske en kombination av att jag har tränat så dåligt i sommar och har haft en väldigt instabil internetuppkoppling? (#)
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 11:20Om jag får lägga mig i Hebbe o Nina så tror jag hängande på såna här ställen hänger ihop mycket med hur mycket eller lite man tränar.
Jag själv var väldigt aktiv förut på gamla forumet PULS och då vet jag personligen att jag var där mycket mer när jag trä
Om jag får lägga mig i Hebbe o Nina så tror jag hängande på såna här ställen hänger ihop mycket med hur mycket eller lite man tränar.
Jag själv var väldigt aktiv förut på gamla forumet PULS och då vet jag personligen att jag var där mycket mer när jag trä
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 11:37Precis pabblo. Iom att jag kommer tillbaka till forumet nu så måste det väll innebära att min träning kommer igång med 😀 *Håller tummarna*
I kväll blir det iaf första innebandypasset på riktigt länge vilket skall bli sjukt gött 😀
Precis pabblo. Iom att jag kommer tillbaka till forumet nu så måste det väll innebära att min träning kommer igång med 😀 *Håller tummarna*
I kväll blir det iaf första innebandypasset på riktigt länge vilket skall bli sjukt gött 😀
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 11:50Kör hårt Hebbe!:-) ...Eller kanske inte "stenhårt" i början...måste ju akta sig för skador.:-/
Själv hoppas jag också på att kunna hålla i det här nu. Drog igång nu i augusti med några löppass.
Kör hårt Hebbe!:-) ...Eller kanske inte "stenhårt" i början...måste ju akta sig för skador.:-/
Själv hoppas jag också på att kunna hålla i det här nu. Drog igång nu i augusti med några löppass.
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 11:56Räcker upp handen jag med 🙂
Räcker upp handen jag med 🙂
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 12:05Tack! Jag vill komma igång med löpningen med, men skall nog börja med raska promenader nu för att får igång kroppen igen. Tror inte att jag orkar springa någon längre sträcka just nu. Men löpningen är ju något som jag älskar och får mig att må bra, så den
Tack! Jag vill komma igång med löpningen med, men skall nog börja med raska promenader nu för att får igång kroppen igen. Tror inte att jag orkar springa någon längre sträcka just nu. Men löpningen är ju något som jag älskar och får mig att må bra, så den
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 12:22Tack Nina! 🙂
Jag räcker upp handen, jag också.
Tack Nina! 🙂
Jag räcker upp handen, jag också.
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 13:46(V)
(V)
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 19:03Räcker oxå upp en hand...
Räcker oxå upp en hand...