Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Välkommen Andreas! 😀

Och var har du hållit hus Hebbe?

Ja du Nina. Vet faktiskt inte varför jag slutade hänga här. Kanske en kombination av att jag har tränat så dåligt i sommar och har haft en väldigt instabil internetuppkoppling? (#)

Om jag får lägga mig i Hebbe o Nina så tror jag hängande på såna här ställen hänger ihop mycket med hur mycket eller lite man tränar.
Jag själv var väldigt aktiv förut på gamla forumet PULS och då vet jag personligen att jag var där mycket mer när jag trä

Precis pabblo. Iom att jag kommer tillbaka till forumet nu så måste det väll innebära att min träning kommer igång med 😀 *Håller tummarna*
I kväll blir det iaf första innebandypasset på riktigt länge vilket skall bli sjukt gött 😀

Kör hårt Hebbe!:-) ...Eller kanske inte "stenhårt" i början...måste ju akta sig för skador.:-/
Själv hoppas jag också på att kunna hålla i det här nu. Drog igång nu i augusti med några löppass.

Räcker upp handen jag med 🙂

Tack! Jag vill komma igång med löpningen med, men skall nog börja med raska promenader nu för att får igång kroppen igen. Tror inte att jag orkar springa någon längre sträcka just nu. Men löpningen är ju något som jag älskar och får mig att må bra, så den

Tack Nina! 🙂

Jag räcker upp handen, jag också.

(V)

Räcker oxå upp en hand...