Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 22:54Linda: Precis! Mycket bekvämare för mig om någon annan talar om vilken toppenkille jag är 😀
Linda: Precis! Mycket bekvämare för mig om någon annan talar om vilken toppenkille jag är 😀
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 22:56Välkomna allihopa! 😀
Nu är "sommarlovet" från funbeat slut för min del så nu kommer jag försöka hänga lite mer här igen 🙂
Välkomna allihopa! 😀
Nu är "sommarlovet" från funbeat slut för min del så nu kommer jag försöka hänga lite mer här igen 🙂
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 23:06Välkommen tillbaka Hebbe, undrade var du tagit vägen.
Välkommen tillbaka Hebbe, undrade var du tagit vägen.
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 23:11Tack Helena.
Det undrade jag också större delen av sommaren (#)
Tack Helena.
Det undrade jag också större delen av sommaren (#)
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 23:22Varför är inte jag 10-20år yngre. Det är ju de flesta av er!!!!
Inte fråga om en kvinnas ålder HMMM men jag flirtar inte med jämnåriga till mina barn. Och inte vill jag ha en partner som önskar sej en morsa heller för den delen.
Jag är 45år 😉
Varför är inte jag 10-20år yngre. Det är ju de flesta av er!!!!
Inte fråga om en kvinnas ålder HMMM men jag flirtar inte med jämnåriga till mina barn. Och inte vill jag ha en partner som önskar sej en morsa heller för den delen.
Jag är 45år 😉
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 23:26Nä Ingela, vi är nog i rätt så spridda åldrar 😉
Nä Ingela, vi är nog i rätt så spridda åldrar 😉
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 23:27Här finns också en som gärna skulle vara ett antal år yngre...men, men 48 år är faktum som man ändå får vara nöjd med.:-)
Här finns också en som gärna skulle vara ett antal år yngre...men, men 48 år är faktum som man ändå får vara nöjd med.:-)
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 23:33Bra alla över 40 räck upp en hand. Jag fick känslan av att vara nästan själv 😀
Bra alla över 40 räck upp en hand. Jag fick känslan av att vara nästan själv 😀
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 23:36Jag tycker att det finns för få i min ålder med. Tycker alla är jättetrevligare men skulle ändå vilja ha lite fler tjejer i forumet i åldersspannet "gammal sockervadd" - "nygräddad rabarberpaj" 😉
Jag tycker att det finns för få i min ålder med. Tycker alla är jättetrevligare men skulle ändå vilja ha lite fler tjejer i forumet i åldersspannet "gammal sockervadd" - "nygräddad rabarberpaj" 😉
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 23:43Räcker upp handen !
Räcker upp handen !