Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 20:43Jag är här för gott!
Jag är här för gott!
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 20:48var inte du på dejt?
Jag är här oxå för gott
var inte du på dejt?
Jag är här oxå för gott
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 20:55Jo, men ingen av oss har hört av sig och jag tappade intresse.
Jo, men ingen av oss har hört av sig och jag tappade intresse.
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 20:57trist, men kul att du är här 😉
trist, men kul att du är här 😉
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 21:09Tja, om det är någon som får tråkigt nån gång så kan h*n jämföra presentations- och utträdestråden. Några har lämnat gruppen och kommit tillbaka, andra har valt att lämna gruppen utan att osingla sig. Sen är det personer som presenterar sig men inte är ak
Tja, om det är någon som får tråkigt nån gång så kan h*n jämföra presentations- och utträdestråden. Några har lämnat gruppen och kommit tillbaka, andra har valt att lämna gruppen utan att osingla sig. Sen är det personer som presenterar sig men inte är ak
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 21:13Jag skulle vilja påstå att en av fördelarna med att vara singel är att man får vara med här. (H:)
Då vet man att det måste vara något riktigt, riktigt bra anledning till att skriva i hejdå-tråden. En sorts mätsticka alltså.
Jag skulle vilja påstå att en av fördelarna med att vara singel är att man får vara med här. (H:)
Då vet man att det måste vara något riktigt, riktigt bra anledning till att skriva i hejdå-tråden. En sorts mätsticka alltså.
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 21:39Då blir jag kvar ett tag då Anna.:-)
Då blir jag kvar ett tag då Anna.:-)
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 21:43Välkomna till oss Linus och Pabblo! Hoppas att ni kommer trivas i vårt singelträsk, trivs ni riktigt bra kanske ni tar er härifrån 😉
Välkomna till oss Linus och Pabblo! Hoppas att ni kommer trivas i vårt singelträsk, trivs ni riktigt bra kanske ni tar er härifrån 😉
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 21:56Välkomna Pabblo och Linus! 😀
Välkomna Pabblo och Linus! 😀
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 22:15Pabblo är grymt trevlig! Hade jag varit tjej hade jag nog försökt få till en dejt med honom. (V) 😀
Pabblo är grymt trevlig! Hade jag varit tjej hade jag nog försökt få till en dejt med honom. (V) 😀