Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 20:54Välkommen Kessy...du får sitta brevid mig i soffan om du vill 😉 ...vi kan ju dela på en falska...ja alkoholfritt alltså 🙂
Välkommen Kessy...du får sitta brevid mig i soffan om du vill 😉 ...vi kan ju dela på en falska...ja alkoholfritt alltså 🙂
Quote from ellen olsson on 8 November 2011, 21:02Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 22:55Hej.
Jag heter Adam och gillar att åka telemark, jag gillar det så mycket att jag gör utfall med skivstång på gymet. På sommaren tycker jag om att klättra, åka rollerblades och köpte i våras en mountainbike som jag rullar omkring lite i skånska skogar me
Hej.
Jag heter Adam och gillar att åka telemark, jag gillar det så mycket att jag gör utfall med skivstång på gymet. På sommaren tycker jag om att klättra, åka rollerblades och köpte i våras en mountainbike som jag rullar omkring lite i skånska skogar me
Quote from Funbeat user on 8 November 2011, 22:56Välkommen Adam! Tag plats i soffan.
Välkommen Adam! Tag plats i soffan.
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 06:38Välkommen Adam till en mysig, stor och trevlig singelsoffa i träsket 🙂
Välkommen Adam till en mysig, stor och trevlig singelsoffa i träsket 🙂
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 08:20Välkommen Adam! Hoppas du kommer att trivas med oss.
Välkommen Adam! Hoppas du kommer att trivas med oss.
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 16:16Välkomna till oss Kessy och Adam! 🙂
Välkomna till oss Kessy och Adam! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 18:09En telemarksåkare till i soffan, kul !
Välkomna både Kessy och Adam.
En telemarksåkare till i soffan, kul !
Välkomna både Kessy och Adam.
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 21:10Välkommen och känn dig som hemma!
Välkommen och känn dig som hemma!
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 19:34Välkomna!
(vad är definitionen på "en telemarksåkare"..?)
Välkomna!
(vad är definitionen på "en telemarksåkare"..?)