Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 20:57Välkomna båda två - de nyreggade, då!
Utfallsövningar är bra för mer en telemark - snygga ben och bak. Ett bra sätt att träna sig ur singelskapet:-)
Välkomna båda två - de nyreggade, då!
Utfallsövningar är bra för mer en telemark - snygga ben och bak. Ett bra sätt att träna sig ur singelskapet:-)
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 21:32utfall är säkert jättebra för snygga ben men efter ett tag så blir ju byxorna för små över låren och då får man handla ett par lite luftigare jeans.
utfall är säkert jättebra för snygga ben men efter ett tag så blir ju byxorna för små över låren och då får man handla ett par lite luftigare jeans.
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 21:33Defininition på telemarksåkare:
Free heel - free mind!
Defininition på telemarksåkare:
Free heel - free mind!
Quote from ellen olsson on 10 November 2011, 21:38Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 21:52Jaha... har tassat runt här ett tag nu och ska väl nu ta och presentera mig.
Jag bor söder om Stockholm vid skärgården i ett litet hus. Mamma till två tjejer födda -03 och 05, som är med mig varannan vecka. Barnen hänger med ut i skogen, skärgården och
Jaha... har tassat runt här ett tag nu och ska väl nu ta och presentera mig.
Jag bor söder om Stockholm vid skärgården i ett litet hus. Mamma till två tjejer födda -03 och 05, som är med mig varannan vecka. Barnen hänger med ut i skogen, skärgården och
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 22:00Välkommen Marika och känn dig som hemma (eller borta om du hellre vill det).
Välkommen Marika och känn dig som hemma (eller borta om du hellre vill det).
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 22:03Här trillar det in fler telemarksåkare, kul !
Välkommen !!Definition av telemarksåkare: En person som gillar att åka skidor utför med telemarksteknik.
Här trillar det in fler telemarksåkare, kul !
Välkommen !!
Definition av telemarksåkare: En person som gillar att åka skidor utför med telemarksteknik.
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 22:15Ja, kul med lite telisåkare. Vi verkar annars vara ett utdöende släkte.
Ja, kul med lite telisåkare. Vi verkar annars vara ett utdöende släkte.
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 23:03Välkommen hit Marika. Hoppas du kommer att trivas 🙂
Välkommen hit Marika. Hoppas du kommer att trivas 🙂
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 23:07Välkommen till vår mysiga soffa där alla får plats!
Välkommen till vår mysiga soffa där alla får plats!