Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

l

Verkar ju vara ett trevligt ställe det här, tror jag slår mig ner jag också. Andreas heter jag, född och uppvuxen i och i närheten av Sandviken där jag fortfarande bor.
Insåg just att jag varit medlem i Funbeat sedan maj 2009 men jag har aldrig skrivit i

Välkommen hit Andreas, ta plats i vår soffa. Här pratar vi om det mest, nå ingen få träsmak i vårt glada gäng 🙂

Välkommen Andreas, hör kommer du garanterat att trivas. Men inte för länge bara 🙂

Välkommen Andreas, bättre sent än aldrig;)

Hej hej

Välkommen till vårt singelträskgäng Andreas! 🙂 Får se om Fredrik kan korka upp en ny flaska!?

Hmm.. här är man borta från singelforumet i ett par dar och VIPS! så dyker det upp singelhunkar i rätt ålder OCH i närheten av mig? 😀 Undrar om man kanske borde hålla sig borta en vecka till och se vad som händer då? (H)

(Jerker bor ju näst intill olagl

Jessie: Om du håller dig borta en vecka till så kommer alla bra att bli tagna säger Murphy. Du får se till att lägga ut några löprundor i närheten av Jerker så får du extra motivation!

Ja, Jessie, vi bor "farligt" nära varann. Och vi har faktiskt träffats några gånger, även om det var några år sedan. Det blir väl ett litet test på om jag har gjort något bestående intryck. Du var då på en arbetsplats som i folkmun börjar på samma bokstav