Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 22:00Oh, spännande 🙂
Bläh, vilken pisstrist fredag. Hur kunde det bli såhär? Kollat på Precious och surfat på datorn (och ätit lass med glass). I morgon blir det bot och bättring, då ska jag se till att piffa till både lägenhet och mig själv. Kanske att man
Oh, spännande 🙂
Bläh, vilken pisstrist fredag. Hur kunde det bli såhär? Kollat på Precious och surfat på datorn (och ätit lass med glass). I morgon blir det bot och bättring, då ska jag se till att piffa till både lägenhet och mig själv. Kanske att man
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 22:16Oj!! Visste inte det fanns en singel grupp här på fb =)
Heter Johan... 36år (-75a), 178 lång, +/- 73kg, blå ögon, hår? njae =). Arbetar inom vården, utbildad usk samt ambulanssjukvårdare. Barn har jag inga, men önskar av hela mitt hjärta.
Tränar simning
Oj!! Visste inte det fanns en singel grupp här på fb =)
Heter Johan... 36år (-75a), 178 lång, +/- 73kg, blå ögon, hår? njae =). Arbetar inom vården, utbildad usk samt ambulanssjukvårdare. Barn har jag inga, men önskar av hela mitt hjärta.
Tränar simning
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 22:37Välkommen, Johan! Vilken del av landet man bor i brukar vara trevligt att tala om. 🙂 Det pågår en del lokalverksamhet på olika ställen.
Välkommen, Johan! Vilken del av landet man bor i brukar vara trevligt att tala om. 🙂 Det pågår en del lokalverksamhet på olika ställen.
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 22:40Hehe sorry 😉
Huskvarna/Jönköping 🙂
Hehe sorry 😉
Huskvarna/Jönköping 🙂
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 22:41Ingen fara. 🙂 Men annars tror vi automatiskt att du är Stockholmare. 😉
Ingen fara. 🙂 Men annars tror vi automatiskt att du är Stockholmare. 😉
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 22:43Då känns de än mer viktigt med mitt lilla tillägg 😉
No offens 08 🙂
Då känns de än mer viktigt med mitt lilla tillägg 😉
No offens 08 🙂
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 23:33Non taken, välkommen Johan! Slå dig ner i soffan men behåll stövlarna på 🙂
Non taken, välkommen Johan! Slå dig ner i soffan men behåll stövlarna på 🙂
Quote from ellen olsson on 24 February 2012, 23:40Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 23:44Champagne - äntligen! 🙂 Tack Fredrik!
Skål å välkomna alla nya!
Champagne - äntligen! 🙂 Tack Fredrik!
Skål å välkomna alla nya!
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 23:51Det kan vara därför det är så svårt att komma upp ur soffan 😉
* funderar på hur länge Jessie ska tänka på vem Jerker är *
Det kan vara därför det är så svårt att komma upp ur soffan 😉
* funderar på hur länge Jessie ska tänka på vem Jerker är *