Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 00:21Anso, fortfarande singel (eller igen, jag minns inte riktigt...)?
Anso, fortfarande singel (eller igen, jag minns inte riktigt...)?
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 07:46Välkommen Johan 🙂
Välkommen Johan 🙂
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 09:20Jerker: Men... jag har ju bara jobbat på... ehm.. alltså..
*rodna djupt* *andas in, andas ut*
*skärper upp mig och konstaterar att*
Det borde alltså sluta på teckeln.
Namnet kändes ju bekant när jag såg det men.. alltså... jag är helt apkass på att kopp
Jerker: Men... jag har ju bara jobbat på... ehm.. alltså..
*rodna djupt* *andas in, andas ut*
*skärper upp mig och konstaterar att*
Det borde alltså sluta på teckeln.
Namnet kändes ju bekant när jag såg det men.. alltså... jag är helt apkass på att kopp
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 10:48Välkomna alla nya!
Missade tyvärr skumpan igår kväll, men kan man önska att det dyker upp någon mer ny under dagen så skulle det sitta väldigt bra med ett glas till kvällen.
Välkomna alla nya!
Missade tyvärr skumpan igår kväll, men kan man önska att det dyker upp någon mer ny under dagen så skulle det sitta väldigt bra med ett glas till kvällen.
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 11:27OK Jessie, jag är själv inte så bra på namn och ansikten, men dig kommer jag ihåg (positivt) 😉 Så här kommer en ledtråd (om det kan hjälpa). Du är på rätt ställe, men jag jobbade inte själv där. Jag jobbade övergripande med OK1, inom vilket du deltog i
OK Jessie, jag är själv inte så bra på namn och ansikten, men dig kommer jag ihåg (positivt) 😉 Så här kommer en ledtråd (om det kan hjälpa). Du är på rätt ställe, men jag jobbade inte själv där. Jag jobbade övergripande med OK1, inom vilket du deltog i
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 12:04Jamenvafasen, NU minns jag ju faktiskt. 😀 Du var väl koordinator för orten där ett tag va? Just nu jobbar jag på en avdelning där inte bara mina kollegor utan även min närmaste chef anser att OK1 är något som katten släpat in = inte sååå kul. 🙁
Kul är
Jamenvafasen, NU minns jag ju faktiskt. 😀 Du var väl koordinator för orten där ett tag va? Just nu jobbar jag på en avdelning där inte bara mina kollegor utan även min närmaste chef anser att OK1 är något som katten släpat in = inte sååå kul. 🙁
Kul är
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 12:41Korrekt, Jessie. Det där kanske vi skulle träffas och diskutera 😉
Korrekt, Jessie. Det där kanske vi skulle träffas och diskutera 😉
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 12:53Tack så mycket för välkomnandet! Det känns väldigt kul att till slut ha hittat hit, verkar vara ett trevligt ställe med många fina människor! 🙂
Tar ett glas champagne, ska ju snart iväg på födelsedagskalas och i kväll blir det konsert (nåja, sång och u
Tack så mycket för välkomnandet! Det känns väldigt kul att till slut ha hittat hit, verkar vara ett trevligt ställe med många fina människor! 🙂
Tar ett glas champagne, ska ju snart iväg på födelsedagskalas och i kväll blir det konsert (nåja, sång och u
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 18:17Jerker: Kanske det kanske... 😉
Jerker: Kanske det kanske... 😉
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 19:08"Kanske vi skulle..." är ingen bra sätt att driva saker. Här krävs bestämning av Tid-Plats-Aktivitet. 😉 Fast nu är ju Jessie inblandad, så då kan vi vara säkra på att det händer något! (Och det är en bra egenskap!)
"Kanske vi skulle..." är ingen bra sätt att driva saker. Här krävs bestämning av Tid-Plats-Aktivitet. 😉 Fast nu är ju Jessie inblandad, så då kan vi vara säkra på att det händer något! (Och det är en bra egenskap!)