Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 20:52Inser att chansen att det serveras skumpa här ikväll verkar minimal. Synd, hade suttit fint men jag är inte den som är den... masar mig ut i köket och fixar mig lite kaffe istället.
Inser att chansen att det serveras skumpa här ikväll verkar minimal. Synd, hade suttit fint men jag är inte den som är den... masar mig ut i köket och fixar mig lite kaffe istället.
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 20:54Mattias: Hmm.. tror du att någon kanske borde tala om för Jerker att han är på MIN bakgård och leker nu? 😉
Mattias: Hmm.. tror du att någon kanske borde tala om för Jerker att han är på MIN bakgård och leker nu? 😉
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 20:56Anna, det kan finnas nån slatt nån stans men det verkar inte vara nån som har koll längre............
Anna, det kan finnas nån slatt nån stans men det verkar inte vara nån som har koll längre............
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 20:57Du kan då verkligen sälja in det Camilla. Nån slatt... låter... nja tror kaffet lockar mer då. 😉
Du kan då verkligen sälja in det Camilla. Nån slatt... låter... nja tror kaffet lockar mer då. 😉
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 21:02Jag ska också ta en kopp till semlan 😉
Jag ska också ta en kopp till semlan 😉
Quote from ellen olsson on 25 February 2012, 21:03Anna: Om du kommer hit och hälsar på så kan du få Champagne.
Anna: Om du kommer hit och hälsar på så kan du få Champagne.
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 21:10Det står en flaska i ishinken, vad väntar vi på? Kaffe? i singelsoffan! (H)
Edit: Det är lördagkväll 😉 då passar vi på!
Det står en flaska i ishinken, vad väntar vi på? Kaffe? i singelsoffan! (H)
Edit: Det är lördagkväll 😉 då passar vi på!
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 21:25Det är bra Hasse, jag hämtar glasen och knöör mig ner i soffan igen.
Det är bra Hasse, jag hämtar glasen och knöör mig ner i soffan igen.
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 21:26Fredrik jag har en känsla av att du är lite för långt bort för att vara passande att ta sig i morgonrock o raggsockar.
Fredrik jag har en känsla av att du är lite för långt bort för att vara passande att ta sig i morgonrock o raggsockar.
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 21:30Det heter ju att det som händer på en Fb-träff stannar där men jag vet inte om det gäller på väg dit eller hem..................
Det heter ju att det som händer på en Fb-träff stannar där men jag vet inte om det gäller på väg dit eller hem..................