Quote from ellen olsson on 25 February 2012, 21:51What? Funkar inte morgonrock och raggsockor i tunnelbanan?
What? Funkar inte morgonrock och raggsockor i tunnelbanan?
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 21:53Inte mig emot men jag menar att det kanske inte stannar på träffen 😉
Inte mig emot men jag menar att det kanske inte stannar på träffen 😉
Quote from Funbeat user on 25 February 2012, 21:55Kan vi äntligen få lite påfyllning nu? 🙂
Kan vi äntligen få lite påfyllning nu? 🙂
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 11:09Hej alla gamla och nya då är jag här och det känns bra. En snabb presentation för de nytillkommna.
Jag är 45 år jobbar i vården mina 2 ungdommar är utflugna. Fritids intresse idrott, vara i naturen. Jag håller till i Västragötaland. Oftast är jag glad gla
Hej alla gamla och nya då är jag här och det känns bra. En snabb presentation för de nytillkommna.
Jag är 45 år jobbar i vården mina 2 ungdommar är utflugna. Fritids intresse idrott, vara i naturen. Jag håller till i Västragötaland. Oftast är jag glad gla
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 11:13Välkommen åter Ingela. Fast det är synd 🙁
Välkommen åter Ingela. Fast det är synd 🙁
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 11:27Välkommen tillbaka Ingela! Fast inte kul ändå 🙁
Välkommen tillbaka Ingela! Fast inte kul ändå 🙁
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 12:28Hej, Tess här, ny på forumet och singel sen i somras.Jag fyller 36 år om drygt en vecka.
Min längd: 165 cm. Vikt: Nu 73,8 kg målvikt 65 kg
Ensamstående mamma till en liten kille på 1 år.
Försöker få in träning i vardagen men det är svårt när man har en li
Hej, Tess här, ny på forumet och singel sen i somras.Jag fyller 36 år om drygt en vecka.
Min längd: 165 cm. Vikt: Nu 73,8 kg målvikt 65 kg
Ensamstående mamma till en liten kille på 1 år.
Försöker få in träning i vardagen men det är svårt när man har en li
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 12:50Välkomna båda två!
Välkomna båda två!
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 13:30Ni "gamlingar" på singel gruppen jag känner det inte beklagansvärt att vara här igen drömmarna var högre än verkligheten bara skönt att insett det.
Ni "gamlingar" på singel gruppen jag känner det inte beklagansvärt att vara här igen drömmarna var högre än verkligheten bara skönt att insett det.
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 13:31Välkommen Tess
Välkommen Tess