Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 20:41Välkomna alla nya och nygamla! 🙂
Välkomna alla nya och nygamla! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 20:46Välkommen Åsa!
Emil, jag gör dig sällskap på J-maran. Eller, om du tar täten så kan jag ta rygg på dig...... Deal?
Välkommen Åsa!
Emil, jag gör dig sällskap på J-maran. Eller, om du tar täten så kan jag ta rygg på dig...... Deal?
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 20:48Välkomna säger jag också - även om jag också tillhör de nyare här i soffan (H)
Välkomna säger jag också - även om jag också tillhör de nyare här i soffan (H)
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 21:04Låter som en bra deal Camilla!
Henrik: Hmm, aldrig sprungit en mara förr, så jag tänkte det var lämpligast att börja med en. 🙂
Låter som en bra deal Camilla!
Henrik: Hmm, aldrig sprungit en mara förr, så jag tänkte det var lämpligast att börja med en. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 21:12Välkommen nya och gamla!
Emil: Har man testat en gång vill man ha mer. Gjorde min första förra året och i år blir det två. Ska bara börja träna också...
Välkommen nya och gamla!
Emil: Har man testat en gång vill man ha mer. Gjorde min första förra året och i år blir det två. Ska bara börja träna också...
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 21:16Många som ska springa en mara, jag får nog ta och prova på det jag också. Inte i år dock men kanske nästa år.
Många som ska springa en mara, jag får nog ta och prova på det jag också. Inte i år dock men kanske nästa år.
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 21:19Håsen: Jag tyckte det verkade smart att ha lite tid emellan. Första maran får bli utan särskilt tidsmål, så har man något att utgå ifrån när man ska träna inför kommande. 🙂
Håsen: Jag tyckte det verkade smart att ha lite tid emellan. Första maran får bli utan särskilt tidsmål, så har man något att utgå ifrån när man ska träna inför kommande. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 21:20Hej hej
Hej hej
Quote from Jonny Persson on 26 February 2012, 21:20Det tycker jag låter som en utmärkt idé Emil!
Det tycker jag låter som en utmärkt idé Emil!
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 21:30Hej alla nya! Softar i soffan nu:)
Hej alla nya! Softar i soffan nu:)