Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 13:34Välkomnar de nya och "gamla"
Välkomnar de nya och "gamla"
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 14:15Välkommen Tess!
Välkommen Tess!
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 14:49Välkommen Tess.
Välkommen Tess.
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 15:41Hej hej
Hej hej
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 17:52Hej!
Vad roligt med en spontan "dejtingsida" som inte är som de traditionella. Jag heter Åsa, fyllda 30 år. Skulle vara trevligt att träffa någon som man kan träna ihop med. Jag har en hund som gillar att springa men hon är svår att föra djupare konversat
Hej!
Vad roligt med en spontan "dejtingsida" som inte är som de traditionella. Jag heter Åsa, fyllda 30 år. Skulle vara trevligt att träffa någon som man kan träna ihop med. Jag har en hund som gillar att springa men hon är svår att föra djupare konversat
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 18:48Hej hej välkomna.
Jag ska också springa maran. Jag satsar på att överleva (H), så fyra timmar är bra (t+)
Hej hej välkomna.
Jag ska också springa maran. Jag satsar på att överleva (H), så fyra timmar är bra (t+)
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 19:05Ska alla snyggingar springa "vanliga" marathon? Ska jag behöva byta min jubileumsmarathonanmälan till en till Stockholms? Hmm. 🙂
Ska alla snyggingar springa "vanliga" marathon? Ska jag behöva byta min jubileumsmarathonanmälan till en till Stockholms? Hmm. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 19:32Välkommen Åsa 🙂
Välkommen Åsa 🙂
Quote from ellen olsson on 26 February 2012, 19:42Välkommen!
*häller upp Jacquesson Brut Millésime 2002 i glasen*
Välkommen!
*häller upp Jacquesson Brut Millésime 2002 i glasen*
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 20:06Hej och välkomna alla nya!
Åsa - Tittade på din träning och 4h ser absolut ut som ett realistiskt mål! Hör av dig om du vill ha träningssällskap nån gång.
Kat - Jag lovar att du kommer överleva 42195 fantastiska meter!
Emil - Varför bara springa en mara
Hej och välkomna alla nya!
Åsa - Tittade på din träning och 4h ser absolut ut som ett realistiskt mål! Hör av dig om du vill ha träningssällskap nån gång.
Kat - Jag lovar att du kommer överleva 42195 fantastiska meter!
Emil - Varför bara springa en mara