Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 21:37Tack för det varma välkomnandet!
Henrik: Träningssällskap är aldrig fel, just nu tränar jag med TSM, gör du också det?
Emil:
Jag är anmäld till båda marathon i Stockholm (skulle jag bli sjuk på ena så har jag den andra att se fram emot)
Vill du lära mi
Tack för det varma välkomnandet!
Henrik: Träningssällskap är aldrig fel, just nu tränar jag med TSM, gör du också det?
Emil:
Jag är anmäld till båda marathon i Stockholm (skulle jag bli sjuk på ena så har jag den andra att se fram emot)
Vill du lära mi
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 21:40Andreas, hänger man på funbeat tillräckligt länge så börjar man få för sig att maror är en walk in the park för egentligen ska man ju helst avverka ett 50 km-pass på helgen och ställa upp i ultramaror för att det ska vara något att hänga i julgranen 😉 Ja
Andreas, hänger man på funbeat tillräckligt länge så börjar man få för sig att maror är en walk in the park för egentligen ska man ju helst avverka ett 50 km-pass på helgen och ställa upp i ultramaror för att det ska vara något att hänga i julgranen 😉 Ja
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 21:53Haha, ja så är det väl Katarina! Så fort jag läser om något lopp eller vad någon annan ska springa så blir jag också sugen på det. 🙂 Men jag tar det i min takt, men efter fyra Lidingölopp och den träningsmängd som jag hade förra året, som i och för sig
Haha, ja så är det väl Katarina! Så fort jag läser om något lopp eller vad någon annan ska springa så blir jag också sugen på det. 🙂 Men jag tar det i min takt, men efter fyra Lidingölopp och den träningsmängd som jag hade förra året, som i och för sig
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 23:04Jag har aldrig varit lockad av att springa en mara, lägger t ex inte på minnet när den går i Stockholm. MEN när jag hörde talas om J-maran så tilltalades jag direkt, tror att jag behöver sporren att jag inte kommer att finnas när när det är dags för 200-å
Jag har aldrig varit lockad av att springa en mara, lägger t ex inte på minnet när den går i Stockholm. MEN när jag hörde talas om J-maran så tilltalades jag direkt, tror att jag behöver sporren att jag inte kommer att finnas när när det är dags för 200-å
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 09:54Visst blir man sjukt inspirerad när det snackas om maror. Jag vet inte hur jag skulle fixa tränings upplägg jag vill alltid träna så mycket olika grenar annars ledsnar jag. En halvmara blir det till en början, den sträckan har jag joggat med inslag av gån
Visst blir man sjukt inspirerad när det snackas om maror. Jag vet inte hur jag skulle fixa tränings upplägg jag vill alltid träna så mycket olika grenar annars ledsnar jag. En halvmara blir det till en början, den sträckan har jag joggat med inslag av gån
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 10:01Är det någon i denna trevliga grupp som skall cykla vätternrundan i sommar? Jag söker cykelkompisar:)
Är det någon i denna trevliga grupp som skall cykla vätternrundan i sommar? Jag söker cykelkompisar:)
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 10:25Inte stora, men Halvvättern 🙂
Inte stora, men Halvvättern 🙂
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 10:34Men det är ju super, det behövs massor träning inför den med. Vi får dra ihop något så fort isen försvinner och dom sopat cykelvägarna. 🙂
Men det är ju super, det behövs massor träning inför den med. Vi får dra ihop något så fort isen försvinner och dom sopat cykelvägarna. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 10:36Hej och välkomna nya som gamla. Hoppas att ni nya kommer trivas, men inte alltför väl 😉
Hej och välkomna nya som gamla. Hoppas att ni nya kommer trivas, men inte alltför väl 😉
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 11:10Åsa: Fredrikhof har regelbundna cykelträningar. Tror att någon utav dem utgår från Brostuggan vid Nockeby (Bruse får rätta mig om jag har fel) och kör utåt Ekerö.
http://www.fredrikshof.se/
Åsa: Fredrikhof har regelbundna cykelträningar. Tror att någon utav dem utgår från Brostuggan vid Nockeby (Bruse får rätta mig om jag har fel) och kör utåt Ekerö.