Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 18:01Jag trampar som tur är bara 1/3 del, alltså tjejvättern 🙂
Jag trampar som tur är bara 1/3 del, alltså tjejvättern 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 27 February 2012, 18:40Pia, vad vill du säga, att ni kvinnor är bara 1/3 människor?
Pia, vad vill du säga, att ni kvinnor är bara 1/3 människor?
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 18:58absolut inte, men jag är jäkligt glad att jag pressade mig själv genom tjejvasan i lördags.
Jag är glad att det finns som alternativ.
Sen får andra se på det som de vill.Men jag finner just nu ingen anledning till att cykla 30 mil, jag kom ju på först i
absolut inte, men jag är jäkligt glad att jag pressade mig själv genom tjejvasan i lördags.
Jag är glad att det finns som alternativ.
Sen får andra se på det som de vill.
Men jag finner just nu ingen anledning till att cykla 30 mil, jag kom ju på först i
Quote from Rasmus Olsson on 27 February 2012, 19:03Bra där, angrip sjön stegvis, om nåra år attackerar du med full kraft!
Bra där, angrip sjön stegvis, om nåra år attackerar du med full kraft!
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 19:26Den som lever får se om det nånsin händer 😀
Den som lever får se om det nånsin händer 😀
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 19:39Gött Pia 🙂 ( bruse orkar bara 66% av VR och skyller på ryggen...är det där din mask bor bruse ? 😉 )
Gött Pia 🙂 ( bruse orkar bara 66% av VR och skyller på ryggen...är det där din mask bor bruse ? 😉 )
Quote from ellen olsson on 27 February 2012, 19:42Klokt att bara cykla tio mil. Tråkigare väg än Vätternrundans får man leta efter! 🙂
Klokt att bara cykla tio mil. Tråkigare väg än Vätternrundans får man leta efter! 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 27 February 2012, 20:44Bikinimasken har krupat upp i ryggen.
Bikinimasken har krupat upp i ryggen.
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 20:49Jo tjejvarianten går över omberg.... och på slätten. Kan bli jäkligt blåsigt.... Får träna ännu mer pannben
Jo tjejvarianten går över omberg.... och på slätten. Kan bli jäkligt blåsigt.... Får träna ännu mer pannben
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 20:58Ja, jäklar vilken motvind det var på tjejvättern för två år sen. Tror de mätte upp det till 10-12 m/sek.
Ja, jäklar vilken motvind det var på tjejvättern för två år sen. Tror de mätte upp det till 10-12 m/sek.