Quote from Rasmus Olsson on 27 February 2012, 21:03Multiplicera det med 3,6 så inser vi att det är tungt. 36 km/h är inte att leka med.
Multiplicera det med 3,6 så inser vi att det är tungt. 36 km/h är inte att leka med.
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 21:29@Jonas: Jodå. Jag har varit med tillräckligt länge för att utan att tveka råda Bruse att ta hjälp av exempelvis kbt för att hans förhållande till bilister ska redas ut och bli normalt. För övrigt är han en riktigt trevlig kille! 😉
@Jonas: Jodå. Jag har varit med tillräckligt länge för att utan att tveka råda Bruse att ta hjälp av exempelvis kbt för att hans förhållande till bilister ska redas ut och bli normalt. För övrigt är han en riktigt trevlig kille! 😉
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 21:39Haha Ja, det kanske vore något (H)
Haha Ja, det kanske vore något (H)
Quote from Rasmus Olsson on 27 February 2012, 22:47Borde inte förövarna som medvetet kör på andra söka vård? Poliser somvägra ta emot anmälan och hittar på egna lagar ska vi klappa på huvudet?
Borde inte förövarna som medvetet kör på andra söka vård? Poliser somvägra ta emot anmälan och hittar på egna lagar ska vi klappa på huvudet?
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 22:55Oj det var verkligen en het potatis det där med cyklister och bilister. Som tur är jag båda delar och kan då förhoppningsvis ha förståelse för båda parter. Då menar jag självfallet inte de som medvetet försöker köra över cyklister eller poliser som inte s
Oj det var verkligen en het potatis det där med cyklister och bilister. Som tur är jag båda delar och kan då förhoppningsvis ha förståelse för båda parter. Då menar jag självfallet inte de som medvetet försöker köra över cyklister eller poliser som inte s
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 17:02Anders 43 år från Öland men bor i Årsta.
Cyklar gärna, springer gärna, simmar gärna = triathlon 😉
Satsar på Kalmar den 18 augusti.
Anders 43 år från Öland men bor i Årsta.
Cyklar gärna, springer gärna, simmar gärna = triathlon 😉
Satsar på Kalmar den 18 augusti.
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 17:39Välkommen Anders, känn dig som hemma!
Välkommen Anders, känn dig som hemma!
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 17:44Välkommen Anders slå dej ner i soffan och känn dej som hemma.
Välkommen Anders slå dej ner i soffan och känn dej som hemma.
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 19:08Välkommen Anders!
Bra med löpare/cyklister i söderort....! 🙂
Välkommen Anders!
Bra med löpare/cyklister i söderort....! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 March 2012, 19:10Välkommen Anders 🙂 Vi bor inte så långt ifrån varann (Skarpnäck) och jag skall ge mig på mitt första triathlon i augusti 😀
Välkommen Anders 🙂 Vi bor inte så långt ifrån varann (Skarpnäck) och jag skall ge mig på mitt första triathlon i augusti 😀