Quote from Rasmus Olsson on 27 February 2012, 11:13Jag ska köra vättern med Fredrikshof. Förra året fick jag bryta efter 20 mil pga smärtor i ryggen. Surt när klungan kom in på 9.36.
Åsa, bor du på Ekerö ska du vara lycklig. Där sopas cykelbanorna rena från dödsgruset först i hela länet. När Ekerö sopat
Jag ska köra vättern med Fredrikshof. Förra året fick jag bryta efter 20 mil pga smärtor i ryggen. Surt när klungan kom in på 9.36.
Åsa, bor du på Ekerö ska du vara lycklig. Där sopas cykelbanorna rena från dödsgruset först i hela länet. När Ekerö sopat
Quote from ellen olsson on 27 February 2012, 11:14Åsa: Jag ska inte cykla VR men jag cykeltränar nog mer än åtminstone 98% av de som gör det... 🙂
Åsa: Jag ska inte cykla VR men jag cykeltränar nog mer än åtminstone 98% av de som gör det... 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 27 February 2012, 11:15Jepp, har för mig det är tisdagar som Brostugan kör. Men såhär på våren, när alla newbee ska klara av 100 mil och lära sig klungkörning på två månader, är det lite väl mycket cyklister på cykelbanorna. I maj händer det ofta att det är över 100 som ska cyk
Jepp, har för mig det är tisdagar som Brostugan kör. Men såhär på våren, när alla newbee ska klara av 100 mil och lära sig klungkörning på två månader, är det lite väl mycket cyklister på cykelbanorna. I maj händer det ofta att det är över 100 som ska cyk
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 11:53När jag cyklar så blir det på Ekerö och jag har inga problem med bilarna men så kör jag oftast själv och inte i klunga 🙂 Fast i Stenhamra har det varit en del bilar som tutat ilsket då jag valt vägen isf för cykelbanan. Har gjort det då det varit lekand
När jag cyklar så blir det på Ekerö och jag har inga problem med bilarna men så kör jag oftast själv och inte i klunga 🙂 Fast i Stenhamra har det varit en del bilar som tutat ilsket då jag valt vägen isf för cykelbanan. Har gjort det då det varit lekand
Quote from Rasmus Olsson on 27 February 2012, 13:16Cyklister är dagens negrer, judar eller zigenare. Icke önskvärda, vad vi än gör så gör vi fel. Och enligt ledarskribenter på både morgon- och kvällstidningarna, är det helt ok att med berått mod köra på oss och sedan smita. Och sedan skryta om det på leda
Cyklister är dagens negrer, judar eller zigenare. Icke önskvärda, vad vi än gör så gör vi fel. Och enligt ledarskribenter på både morgon- och kvällstidningarna, är det helt ok att med berått mod köra på oss och sedan smita. Och sedan skryta om det på leda
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 13:40Men jeesus! Att jämföra cyklister i Sverige med vad de grupperna har fått stå ut med och fortfarande står ut med är verkligen inte en relevant jämförelse.
Men jeesus! Att jämföra cyklister i Sverige med vad de grupperna har fått stå ut med och fortfarande står ut med är verkligen inte en relevant jämförelse.
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 17:30Bruse, tagga ner 😉
Bruse, tagga ner 😉
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 17:42Tar man Bruse 100% på allvar har man inte varit med här tillräckligt länge (eller så är man bara väääldigt långsam). 😉
Tar man Bruse 100% på allvar har man inte varit med här tillräckligt länge (eller så är man bara väääldigt långsam). 😉
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 17:49Jag ska köra VR men vill helst inte bli påmind om det. (H)
Jag ska köra VR men vill helst inte bli påmind om det. (H)
Quote from Rasmus Olsson on 27 February 2012, 17:58Jessie! Du ska köra Vättern!
Jessie! Du ska köra Vättern!