Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Fy Mattias! Har du redan glömt att jag är blyg, pryd och försynt? (H)

OK, då bestämmer jag: fredag 9 mars hos mig. Ingående träningsdiskussion samt middag. Så kan vi också diskutera hur vi ska ta oss an resten av singlarna här på forumet. Antingen svarar du här, Jessie, eller så hittar du ett annat sätt (eftersom du är pryd

Jaja, jag får väl skylla mig själv. Jag borde ha vetat bättre än att skriva sådär till en person som först och främst känner mig i min kapacitet som driven projektledare OCH som dessutom då jobbade med att styra upp.. ehm.. mig bland annat. *skrattar*
Hur

och nu vet väl alla på mitt jobb om det också eftersom de inte har något bättre för sig än att läsa på singelforumet fast de har partners bara för att hålla koll på just MITT lilla liv... *himla med ögonen och vinka åt de nyfikna kollegorna*

Jaha, där hoppades hela "spela svårflörtad och dra ut på det hela i flera veckor"-fasen över i ett skutt... 😉

Oj, jag trodde vi var relativt anonyma på den här siten, tränande och singlar. Men kanske finns det alltså "tjuvkikare" också. Det får vi väl bjuda på då! Vi ses 🙂

Mattias - jag får väl försvara Jessie med att vi ju har träffats förut, så vi har lite snabbare till en dejt. Dessutom bor vi i samma grannskap...

Jerker: Absolut. Jag menade inte alls att det var något negativt, utan det var effektivt (och därmed bra!). Det behöver inte vara så omständigt att bestämma en dejt, så det var nog precis så som en Starlady vill ha det. Vilket jag tror har dryftats mer än

Jerker: Mattias har träffat mig flera gånger förut så du behöver inte försvara mig alls. Han känner mig bättre än den där kommentaren visar egentligen.

Mattias: När har jag någonsin sagt att jag spelar Spelet? *blänger lite på* Jag har väl snarare hela t

Ja, jag insåg att ironin i min kommentar misstolkades. Det var inte meningen. Vänta nu, någon kanske någon gång skrivit något om att det där med att ironi i skrift inte alltid kommer fram? *proof of concept*

Effektivt, framåt och att säga vad man vill är