Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Jo förvisso Peter. Har sprungit några riktiga värmemaror och det är inte så kul även om en av dem gick väldigt bra. Så jag önskar bra maraväder för de som springer och stekande sol på Blidö.:-) Är det för varmt där ute förlägger jag nog träningen väldigt

Stockholm Barbeque 2007: 29 gr varmt och väldigt torrt. Efter 17 km såg jag visst pigg ut, varv 2 kom känningarna av för lite vätska. I mål 4:49, medan uttalad tid var under 4 timmar.

Hej!

Presenterar mig väl lite här jag med efter att ha smygläst ett tag... 🙂 Är 30 år (159 cm och 59kg), och sedan ett år tillbaka stockholmare igen efter ca 10 år i Berlin. Pluggar medicin, tränar och hänger med min dotter (som jag har på heltid då pap

Välkommen Elektra. Slå dig ner i soffan så kommer det lite champange så småningom. 🙂

Välkomnar di nye mä ea ostakaka, passar fint me schampanjedricka te de. Sau de sau.

Hej hej

Hej!

Fast vi tränar styrka också! Var håller du hus med att släppa vikter?

Tack tack. 🙂 Väntar på champagnen nurå...

Jag tränar mest på Sats i Älvsjö. Inte bästa gymmet men helt ok. Nära och barnpassning är avgörande faktorer. De har iaf tre Eleiko-stänger och en ensam stackars ställning där man kan böja. 🙂

Välkommen Elektra 🙂

Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*