Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Välkommen tillbaka Micke 🙂

Välkommen Micke!

Men för helvette Micke, nu är jag besviken.

Micke, mitt hjärta!! (L)

Se det positivt!! Nu kan du göra vad du vill, med vem du vill, när du vill, hur du vill och hur mycket du vill! (H) (V)

Sätt bubblet på kylning!

Micke, jag cyklade inte idag, men jag körde förbi med bilen. Såg du att jag vinkade? :-).

Idag ska jag äntligen åka och kolla på en ny cykel. 😀

Okay, jag kliver in här också.
Man, 40 år, bor i Sollentuna, dotter 6 år som bor i ett annat land, jurist, tränar ganska mycket just nu men är ingen stjärna, svart bälte i matlagning, tankspridd, filosofiskt lagd, problemlösare, sifferminne, norrlänning,

Micke, välkommen tillbaka! Du har varit saknad 🙂

Välkommen hit Nico! "...mellan två förhållanden" - så ska jag också börja säga. Annars satsar jag på tredje gången gillt på försök att ta mig ifrån singelforumet.

Katarina P. -"...tredje gången gillt." så sa jag till min exfru när hon förlovade sig för några månader sedan. Vet inte när de ska gifta sig, men det blir hennes tredje iaf. (jag var #2)
Men att säga så var inte populärt kan jag säga! haha. Vissa förstår

Eller så är bara allt du säger fel. Min sons mor skulle alltid ha en agrresiv ton när vi pratade med varandra. Det gick ju liksom inte att föra konstruktiva samtal. Hon missade nog det där med att vi har gemensam vårdnad och därmed ett gemensamt ansvar fö

Får väl presentera mig: Jag heter Zara är på mitt 39:onde år.
Är nybliven löpare... eller det låter så fint, jag är inte snabbast i spåret, men jag älskar det. Ska springa tjejmilen och har anmält mig till Gbg-varvet så jag kommer nöta asfalt för fullt.
M