Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 15:36Jessie: Om det är ett problem får du göra något åt det? 😉 Fram med löparskorna och rakhyveln bara. *hehe*
Jessie: Om det är ett problem får du göra något åt det? 😉 Fram med löparskorna och rakhyveln bara. *hehe*
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 15:43Jessie: Hahaha, det där beror ju lite på om han har skaffat sig det EFTER att ni blivit ihop eller om det alltid har varit så. Har han lagt på sig tio kilo sen ni blev ett par, så är det väl kanske en berättigad fråga - även om jag personligen kanske hade
Jessie: Hahaha, det där beror ju lite på om han har skaffat sig det EFTER att ni blivit ihop eller om det alltid har varit så. Har han lagt på sig tio kilo sen ni blev ett par, så är det väl kanske en berättigad fråga - även om jag personligen kanske hade
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 16:27Välkomna Nico, Zara och Magnus 🙂
Välkomna Nico, Zara och Magnus 🙂
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 16:30Välkomna till singelträsket Zara, Magnus och Nico!
(t+)
Välkomna till singelträsket Zara, Magnus och Nico!
(t+)
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 16:30Snyggt Camilla!! Ditt inlägg var nr 9000 i den här tråden! (H) (V)
Snyggt Camilla!! Ditt inlägg var nr 9000 i den här tråden! (H) (V)
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 16:31Micke!
Et tu Brute?
Micke!
Et tu Brute?
Quote from Rasmus Olsson on 4 June 2012, 16:42Näe, Bruse heter jag.
Näe, Bruse heter jag.
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 16:50Har ni bara mysigt här eller får ni till träffar också?
Har ni bara mysigt här eller får ni till träffar också?
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 16:52Hej hej ni nya
Hej hej ni nya
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 17:49Nico, vi myser mest men det händer att vi träffas 🙂
Nico, vi myser mest men det händer att vi träffas 🙂