Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 20:48Hans L >> mm dessvärre eller vad man nu ska säga. Vart lika shockad av att se ditt namn här inne !
Carro >> Tja vad gör man när det inte fungerar och man helt plötligt står där själv med barnen igen. Då måste man söka sig hem till familjen igen( och det
Hans L >> mm dessvärre eller vad man nu ska säga. Vart lika shockad av att se ditt namn här inne !
Carro >> Tja vad gör man när det inte fungerar och man helt plötligt står där själv med barnen igen. Då måste man söka sig hem till familjen igen( och det
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 20:48Helena >> Tackar !!
Helena >> Tackar !!
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 20:54Å typiskt Micke! Men du är i af hjärtligt välkommen tillbaka *kramas om*
Å typiskt Micke! Men du är i af hjärtligt välkommen tillbaka *kramas om*
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 21:07Carro >> Tack !! Det värmer och behövs !!
Carro >> Tack !! Det värmer och behövs !!
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 21:16Ja du Micke, det började vackert i alla fall. Nu är vi ju snart hela gamla gänget här igen 🙂
Appropå det, någon som har sett Linda? Jag har en reklamation till henne:@
Ja du Micke, det började vackert i alla fall. Nu är vi ju snart hela gamla gänget här igen 🙂
Appropå det, någon som har sett Linda? Jag har en reklamation till henne:@
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 21:19Här drösar det in folk! Hej hej på Er alla:D
Här drösar det in folk! Hej hej på Er alla:D
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 21:25Välkomna alles (ingen nämnd, ingen glömd)!
@Magnus; uppfriskande minst sagt med ngn som inte rädds långa kvinnor 🙂
Välkomna alles (ingen nämnd, ingen glömd)!
@Magnus; uppfriskande minst sagt med ngn som inte rädds långa kvinnor 🙂
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 21:28Jag tror Linda är för busy på jobbet för att hinna skriva här. Men hon är väl inte ensam om att behöva ta emot reklamationen?:-)
Jag tror Linda är för busy på jobbet för att hinna skriva här. Men hon är väl inte ensam om att behöva ta emot reklamationen?:-)
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 21:29Ja, nu är vi snart alla "gamla" igen. Välkomna ni nya. Problemet är ofta att man trivs lite för bra i singelträsket med alla fina människor och med all tid för träning så att man inte hittar härifrån. Jag har gjort ett par bra försök men det går liksom in
Ja, nu är vi snart alla "gamla" igen. Välkomna ni nya. Problemet är ofta att man trivs lite för bra i singelträsket med alla fina människor och med all tid för träning så att man inte hittar härifrån. Jag har gjort ett par bra försök men det går liksom in
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 21:30En reklamation?? På en tjej?
En reklamation?? På en tjej?