Quote from Rasmus Olsson on 4 June 2012, 18:14Vi var på Grönan förra helgen. Och nu denna helg var några på Blidö och blev blöta.
Vi var på Grönan förra helgen. Och nu denna helg var några på Blidö och blev blöta.
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 18:25Magnus: Annars är även Helena ett bra val vad det gäller långa tjejer. *rekommendera*
Magnus: Annars är även Helena ett bra val vad det gäller långa tjejer. *rekommendera*
Quote from Rasmus Olsson on 4 June 2012, 18:30+1 på Mattias!
+1 på Mattias!
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 19:01Nico: När det gäller löparskor och män har jag funnit att det är som med hästar och vatten. Man kan leda dem dit men inte tvinga dem att dricka liksom.. eller springa då, i vårt tänkta exempel. Det är snudd på tamejtusan stört omöjligt.
Magnus: Nu förstå
Nico: När det gäller löparskor och män har jag funnit att det är som med hästar och vatten. Man kan leda dem dit men inte tvinga dem att dricka liksom.. eller springa då, i vårt tänkta exempel. Det är snudd på tamejtusan stört omöjligt.
Magnus: Nu förstå
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 19:30Välkomna alla nya utom Micke!
Micke???? Vad gör du här???? Jag hänger inte med i svängarna. (som vanligt)
Fast.. ja såklart välkommen ändå Micke! Vi är kvar än! 🙂 Hur var de på andra sidan undrar jag?
Välkomna alla nya utom Micke!
Micke???? Vad gör du här???? Jag hänger inte med i svängarna. (som vanligt)
Fast.. ja såklart välkommen ändå Micke! Vi är kvar än! 🙂 Hur var de på andra sidan undrar jag?
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 19:33Välkomna hit gamla som nya, soffan är stor nog åt alla som vill få plats 😀
Välkomna hit gamla som nya, soffan är stor nog åt alla som vill få plats 😀
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 19:35Välkomna alla nya
Välkomna alla nya
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 19:39Hej och välkomna alla nya! Är själv ny här. 🙂
Hej och välkomna alla nya! Är själv ny här. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 20:28Oj, vad det strömmar in singlar här.
Välkommen tillbaka Micke, trist att det inte höll och välkomna alla nya.
Oj, vad det strömmar in singlar här.
Välkommen tillbaka Micke, trist att det inte höll och välkomna alla nya.
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 20:32Tack Mattias för rekomendationen, det värmer;) Mer sån´t tack:-)
Tack Mattias för rekomendationen, det värmer;) Mer sån´t tack:-)