Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 21:32Hasse, är inte Jessie lite medskyldig också? 😉
Linda var länge sen vi såg här, jag hoppas hon mår fint och att det är roligare saker än mycket jobb som håller henne härifrån.
Hasse, är inte Jessie lite medskyldig också? 😉
Linda var länge sen vi såg här, jag hoppas hon mår fint och att det är roligare saker än mycket jobb som håller henne härifrån.
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 21:38Appappapp! Det var ju HASSE som var produkten.
Eller.. vill du försöka reklamera dig själv Hasse? Det går ju faktiskt inte för jag har inte hittat något fel på dig. *kraaam*
Appappapp! Det var ju HASSE som var produkten.
Eller.. vill du försöka reklamera dig själv Hasse? Det går ju faktiskt inte för jag har inte hittat något fel på dig. *kraaam*
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 21:39Letar febrilt efter reklamationsblanketterna, för det kan ju inte vara MIG det är fel på??!!
BILD:http://2.bp.blogspot.com/-OzmVEWSZNpA/TxBhoR_qgTI/AAAAAAAAC8Y/cBFsGOm-gt0/s1600/struts_115525333.jpg
Letar febrilt efter reklamationsblanketterna, för det kan ju inte vara MIG det är fel på??!!
BILD:http://2.bp.blogspot.com/-OzmVEWSZNpA/TxBhoR_qgTI/AAAAAAAAC8Y/cBFsGOm-gt0/s1600/struts_115525333.jpg
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 21:42åhh Jessie snäll (L)
Du får vara referens på mitt singel-CV (t+)
åhh Jessie snäll (L)
Du får vara referens på mitt singel-CV (t+)
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 21:50Mattias: Ah, jamen "Hej Helena!" också, dårå! 🙂
Jessie: Haha, det måste väl finnas en vilja hos honom också, från början? Annars blir det ju lite enligt den gamla schablonbilden att "kvinnor vill förändra männen, männen vill att kvinnan ska förbli som
Mattias: Ah, jamen "Hej Helena!" också, dårå! 🙂
Jessie: Haha, det måste väl finnas en vilja hos honom också, från början? Annars blir det ju lite enligt den gamla schablonbilden att "kvinnor vill förändra männen, männen vill att kvinnan ska förbli som
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 21:52Hej Magnus;)
Hej Magnus;)
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 21:53Oj, nu är det något på gång här 🙂
Oj, nu är det något på gång här 🙂
Quote from Andras Matolcsy on 4 June 2012, 21:53Hej på er alla nya i singelsoffan, ingen nämnd ingen glömd...
Hej på er alla nya i singelsoffan, ingen nämnd ingen glömd...
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 21:59Skye: Brukar killar vara rädda för det, menar du?
Skye: Brukar killar vara rädda för det, menar du?
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 22:02Välkomna alla nya och ny gamla!
Välkomna alla nya och ny gamla!