Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 22:28@Magnus: nej då, hade inga baktankar alls faktisk, tyckte mest det var uppfriskande då inte ofta jag hör/läser den uttryckta preferensen (desto oftare motsatsen isf).
Men... då jag funderar på saken och för att slänga ut en tanke...
Två tjejer står i
@Magnus: nej då, hade inga baktankar alls faktisk, tyckte mest det var uppfriskande då inte ofta jag hör/läser den uttryckta preferensen (desto oftare motsatsen isf).
Men... då jag funderar på saken och för att slänga ut en tanke...
Två tjejer står i
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 22:29Jag är inte rädd för långa kvinnor, men jag är rädd för kvinnor som kan dricka mer öl än mig (och det är fan inte svårt).
Jag är inte rädd för långa kvinnor, men jag är rädd för kvinnor som kan dricka mer öl än mig (och det är fan inte svårt).
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 22:31@Nico; Hrm... buu? (#)
@Nico; Hrm... buu? (#)
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 22:34Läser i Magnus presentation:
"Småpedantisk konsekvensanalytiker med faiblesse för språket och dess möjligheter"
Skulle du vilja kommentera det för mig nya ordet approcherad?
Läser i Magnus presentation:
"Småpedantisk konsekvensanalytiker med faiblesse för språket och dess möjligheter"
Skulle du vilja kommentera det för mig nya ordet approcherad?
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 22:36Skye: Men det resonemanget borde ju betyda att jag som tittar extra efter tjejer på 175-180 borde ha mindre konkurrens än de som är sugna på de kortare tjejerna? 😉 Ändå är jag singel??
Enda förklaringen till det ÄR ju att det är jag som är dum i huvudet
Skye: Men det resonemanget borde ju betyda att jag som tittar extra efter tjejer på 175-180 borde ha mindre konkurrens än de som är sugna på de kortare tjejerna? 😉 Ändå är jag singel??
Enda förklaringen till det ÄR ju att det är jag som är dum i huvudet
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 22:39@Skye - Skål?
@Skye - Skål?
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 22:42Jerker: Det ordet hade jag inte heller hört förut. 🙂 Men det låter ju som en typisk försvenskning av ett begrepp man inte riktigt "orkar" leta upp ett fungerande svenskt uttryck till.
Jerker: Det ordet hade jag inte heller hört förut. 🙂 Men det låter ju som en typisk försvenskning av ett begrepp man inte riktigt "orkar" leta upp ett fungerande svenskt uttryck till.
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 22:44Jag har säkert missat att välkomna nån ny. Så jag säger välkommen till er! 😀
Ja, det var värsta vad gamlingarna ramlar in här igen. Kan vi inte bara konstatera att vi inte kan vara utan varann? 😉 (eller är jag inte gammal nog kanske?)
Jag har säkert missat att välkomna nån ny. Så jag säger välkommen till er! 😀
Ja, det var värsta vad gamlingarna ramlar in här igen. Kan vi inte bara konstatera att vi inte kan vara utan varann? 😉 (eller är jag inte gammal nog kanske?)
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 22:51Nina, du är gammal nog 😉
Nina, du är gammal nog 😉
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 22:51host host*med råge*host host
host host*med råge*host host