Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 11:06Skye: Personligen tycker jag att det snarare är en orsak till att förundras över varför du fortfarande är singel. Men det är ju sagt utifrån mina egna preferenser... 😉
Jessie: Ja, risken är väl kanske att man blir lite bekväm i singelträsket, men samtid
Skye: Personligen tycker jag att det snarare är en orsak till att förundras över varför du fortfarande är singel. Men det är ju sagt utifrån mina egna preferenser... 😉
Jessie: Ja, risken är väl kanske att man blir lite bekväm i singelträsket, men samtid
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 11:31Varför är många så rädda då för att ta det där steget? har flera vänner som tagit steget och när dom vant sig vid sambo så var det det bästa dom gjort men innan var det jobbigt i tanken.. Så varför itne bara göra då lixom??? måste ju våga och chansa ibla
Varför är många så rädda då för att ta det där steget? har flera vänner som tagit steget och när dom vant sig vid sambo så var det det bästa dom gjort men innan var det jobbigt i tanken.. Så varför itne bara göra då lixom??? måste ju våga och chansa ibla
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 11:45behålla kakan och äta upp tårtan.. kan väl inte vara några svårigheter ? 😉
välkomna alla nya till vår underbara soffa.
jag tänker aldrig lämna denna soffa igen!
behålla kakan och äta upp tårtan.. kan väl inte vara några svårigheter ? 😉
välkomna alla nya till vår underbara soffa.
jag tänker aldrig lämna denna soffa igen!
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 12:29Nähe, det gör väl inte det...
*need to re-think*
Nähe, det gör väl inte det...
*need to re-think*
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 12:30Magnus: Bekväm och bekväm... jag tycker det blir bara lättare och lättare att hitta män(niskor) man trivs att göra saker tillsammans med med åren, men samtidigt svårare och svårare att hitta någon bland dem som det verkligen klickar med?
Borde man dela u
Magnus: Bekväm och bekväm... jag tycker det blir bara lättare och lättare att hitta män(niskor) man trivs att göra saker tillsammans med med åren, men samtidigt svårare och svårare att hitta någon bland dem som det verkligen klickar med?
Borde man dela u
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 13:08Jessie: Tja, det finns ju en del som talar för att det optimala vore att ha flera som kompletterar varandra och som man gör olika saker med. Bara det faktum att det inte ens går att hitta en kompis av samma kön att göra allt med (och då har man ändå dessu
Jessie: Tja, det finns ju en del som talar för att det optimala vore att ha flera som kompletterar varandra och som man gör olika saker med. Bara det faktum att det inte ens går att hitta en kompis av samma kön att göra allt med (och då har man ändå dessu
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 17:37Helena: Haha, nån sa ju att du var lång? 🙂
Helena: Haha, nån sa ju att du var lång? 🙂
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 17:38Ja, dvs utanför ditt spann (jag är en hel cm längre än du).
Ja, dvs utanför ditt spann (jag är en hel cm längre än du).
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 17:43Ah, men jag får väl använda klackar på första dejten då, så är problemet i princip löst. 😉 Fast egentligen gör det ju inte så mycket. Det hade varit krångligare om du hade varit 1,54...
Ah, men jag får väl använda klackar på första dejten då, så är problemet i princip löst. 😉 Fast egentligen gör det ju inte så mycket. Det hade varit krångligare om du hade varit 1,54...
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 17:52Å jag kanske krymper när jag blir gammal, så jag hamnar inom ditt spann;)
Å jag kanske krymper när jag blir gammal, så jag hamnar inom ditt spann;)