Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

...Vissa OCH är GRYMT viktiga!! Eller inte;)

Jamen såklart det ska vara besvarat . Det är ju det som är grejjen med löööv ju..
Annars blir man ju bara olyckligt kör och bitter. Det vill vi inte!

Det är definitivt en hög procent hångel i urvalskriterierna här måste jag ju erkänna? Den man som inte kan hångla mig intresserad av att gå till nästa steg blir det liksom inget nästa steg med. Så enkelt är det ju. *slår fast*

Men sen är det ju en fördel

Nä, det är tråkigt att vara bitter. Och dessutom jäkligt osexigt... Men ibland är det svårt att låta bli, när det är så uppenbart att man är som klippta och skurna för varandra, och den enda som inte ser det är hon.

Dax för mer Löööv i singeltråden. Här kan vi ju inte gå och bara skrota.

Jessie: Jo, det där är ju en liten variant på det där att hitta allt i en och samma person. Och jag är helt och hållet på din planhalva där; en tjej som är bra på att kyssas kommer lättare vidare. Men samtidigt går vägen till mitt hjärta via min hjärna, s

Helena: Eller hur! Jag röstar på mer IRL-dejtande.

@Jessie...prat är är överskattat när man får hångla."fnissar över mittt inslag av dålig humor"
@ Magnus. Mental connection och kunna prata och ha en intellektuell stimulans är väl alldeles underbart.
Frustrerande när det inte finns där, men allt annat.. S

FY Magnus. Man röstar inte på mer dejtande. Man levererar ett förslag till den man vill dejta och förslaget ska innehålla tre enkla faktorer:

Tid, plats och aktivitet.

Om han/hon gillar DIG men inte aktiviteten eller om tiden inte passar kommer han/hon

Jessie: Halleluja! Praise whoever will end my single period!