Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 19:57Karin: Absolut, iaf just medans man hånglar. Men nån gång måste man ju komma upp till ytan efter luft... *vet* DÅ är pratet plötsligt hårdvaluta igen.
Karin: Absolut, iaf just medans man hånglar. Men nån gång måste man ju komma upp till ytan efter luft... *vet* DÅ är pratet plötsligt hårdvaluta igen.
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 19:58Jessie..Right on..
Jessie..Right on..
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 19:58Nu fick jag en vision av en Magnus med mens.. (alltså period) men det var nog INTE så han menade..?
Nu fick jag en vision av en Magnus med mens.. (alltså period) men det var nog INTE så han menade..?
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 19:59hahaha HAHAH...
hahaha HAHAH...
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 20:02Karin: Verkligen. Jag skulle ha svårt att ha en flickvän som mest bara var ett "kuttersmycke". Jag vill att vi ska kunna vinna lagtävlingen i TP. Och det gör vi inte oavsett hur stora tuttar hon har, om hon bara har luft i huvudet.
Jessie: Rent konkret ä
Karin: Verkligen. Jag skulle ha svårt att ha en flickvän som mest bara var ett "kuttersmycke". Jag vill att vi ska kunna vinna lagtävlingen i TP. Och det gör vi inte oavsett hur stora tuttar hon har, om hon bara har luft i huvudet.
Jessie: Rent konkret ä
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 20:14Shit igen, jag som är så dålig på TP(#)
Shit igen, jag som är så dålig på TP(#)
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 20:25Har inte hängt med i diskussionen...men verkar som ni diskuterar attributen på det motsatta könet...;)
Är det inte helheten som är avgörande???;)
Har inte hängt med i diskussionen...men verkar som ni diskuterar attributen på det motsatta könet...;)
Är det inte helheten som är avgörande???;)
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 20:27Nej Tobbe. Det handlar BARA om yta...;)
Nej Tobbe. Det handlar BARA om yta...;)
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 20:28....jag är den ironiska generationen personifierad...;))
....jag är den ironiska generationen personifierad...;))
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 20:34Det kanske är den här tråden vi ska väcka till liv 🙂
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1193866
Det kanske är den här tråden vi ska väcka till liv 🙂
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1193866