Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 21:01Magnus: Dina dåliga erfarenheter får pisk av mina dåliga dito vilken dag i veckan som helst när jag försökte med att JAG faktiskt kunde komma med förslagen själv så här på tvåtusentalet. Allt snack om män som vill ha "en kvinna som vet vad hon vill" kom p
Magnus: Dina dåliga erfarenheter får pisk av mina dåliga dito vilken dag i veckan som helst när jag försökte med att JAG faktiskt kunde komma med förslagen själv så här på tvåtusentalet. Allt snack om män som vill ha "en kvinna som vet vad hon vill" kom p
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 21:04Tack, Camilla. Det är lite glest med presentationerna i Presentationstråden...
Tack, Camilla. Det är lite glest med presentationerna i Presentationstråden...
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 21:12Nämen? Gick vi OFF topic nu igen?? (H)
Nämen? Gick vi OFF topic nu igen?? (H)
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 21:14Tja, somliga av er känner till mitt kontrollbehov........
Tja, somliga av er känner till mitt kontrollbehov........
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 21:23Helena: Men NÅNTING måste du ju vara bra på, i alla fall? 😉 Vi får boka in en dejt och ta reda på det.
Camilla: Ska man vara riktigt noga så är den här diskussionen ju egentligen bara en frukt av min presentation av mig själv, så HELT off topic är vi ju
Helena: Men NÅNTING måste du ju vara bra på, i alla fall? 😉 Vi får boka in en dejt och ta reda på det.
Camilla: Ska man vara riktigt noga så är den här diskussionen ju egentligen bara en frukt av min presentation av mig själv, så HELT off topic är vi ju
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 21:37Hehe kul tråd ändå. Hur långa/korta är alla egentligen?
Jag är 1780 millimeter lång.
Hehe kul tråd ändå. Hur långa/korta är alla egentligen?
Jag är 1780 millimeter lång.
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 21:44Jodå Magnus, jag är bra på massor. For me to know and for you to find out...
Jodå Magnus, jag är bra på massor. For me to know and for you to find out...
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 21:53Jessie: Om du träffat flera kvalitetsmän, och det inte är fel på dig... så måste det vara fel på kvalitetsmännen?
Jessie: Om du träffat flera kvalitetsmän, och det inte är fel på dig... så måste det vara fel på kvalitetsmännen?
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 21:54(t+) Mattias
(t+) Mattias
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 22:08Helena: Det var ju det jag tänkte find:a out på den där dejten. 😉
Helena: Det var ju det jag tänkte find:a out på den där dejten. 😉