Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 18:01I ärlighetens namn är det ju inte hugget i sten att alla över 1,80 är "fel", så jag vill ju inte på nåt sätt diskriminera dig bara för en sån sak... 😉 Jag brukar mest dra till med 1,75-1,80 eftersom det är rätt ovanligt att nån är längre än så, men jag s
I ärlighetens namn är det ju inte hugget i sten att alla över 1,80 är "fel", så jag vill ju inte på nåt sätt diskriminera dig bara för en sån sak... 😉 Jag brukar mest dra till med 1,75-1,80 eftersom det är rätt ovanligt att nån är längre än så, men jag s
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 18:04Tack, nu känns det genast mycket bättre;)
Näe, nu måste jag gå och duscha efter löppasset, kan ju inte sitta vid datorn och låta kvällen passera förbi.
Tack, nu känns det genast mycket bättre;)
Näe, nu måste jag gå och duscha efter löppasset, kan ju inte sitta vid datorn och låta kvällen passera förbi.
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 18:13Vaa?? Är det längddiskriminering?! Man kan ju missa The one, Da Shit, Love-of-My-Life på detta sättet;)
Nåja.. hrmm...av någon anledning har mina relationer de senaste åren varit kring 1, 90. Och jag är baaara 1,73...;D
Och när jag tänker efter så fungera
Vaa?? Är det längddiskriminering?! Man kan ju missa The one, Da Shit, Love-of-My-Life på detta sättet;)
Nåja.. hrmm...av någon anledning har mina relationer de senaste åren varit kring 1, 90. Och jag är baaara 1,73...;D
Och när jag tänker efter så fungera
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 18:41Karin: Nä, det var ju längddiskriminering det INTE var. 🙂 Jag konstaterade mest att jag oftast TITTAR efter långa tjejer - men samtidigt har jag haft flickvänner som har varit under 1,70, så det finns ju andra kvaliteter som också spelar in, så klart. D
Karin: Nä, det var ju längddiskriminering det INTE var. 🙂 Jag konstaterade mest att jag oftast TITTAR efter långa tjejer - men samtidigt har jag haft flickvänner som har varit under 1,70, så det finns ju andra kvaliteter som också spelar in, så klart. D
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 18:45Magnus, en nyfiken fråga som du kanske redan berättat... Hur lång är du själv? Jag upplever att långa killar vill ha långa tjejer och korta killar vill ha korta tjejer.
Magnus, en nyfiken fråga som du kanske redan berättat... Hur lång är du själv? Jag upplever att långa killar vill ha långa tjejer och korta killar vill ha korta tjejer.
Quote from Rasmus Olsson on 5 June 2012, 19:08Vilken kroppsfixering.
Vilken kroppsfixering.
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 19:21Nina: Allt beror ju på vad man menar med "långa killar". Själv är jag 1,83, och jag känner mig inte speciellt lång (men det kan också ha att göra med att jag spelar volleyboll, och där är allt under 1,90 att betrakta som ganska kort).
Nina: Allt beror ju på vad man menar med "långa killar". Själv är jag 1,83, och jag känner mig inte speciellt lång (men det kan också ha att göra med att jag spelar volleyboll, och där är allt under 1,90 att betrakta som ganska kort).
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 19:40Såklart man har preferenser på det ytliga, och såklart inte det är det viktiga heller..
För mig är det där je ne sais quo"i. Det där suget i magen, pirr,mentala klicket.
OCh musiksmak, OCh humor, OCH diskussioner
OCH kyssar!! Ujuj Det ÄR viktigt;)
Såklart man har preferenser på det ytliga, och såklart inte det är det viktiga heller..
För mig är det där je ne sais quo"i. Det där suget i magen, pirr,mentala klicket.
OCh musiksmak, OCh humor, OCH diskussioner
OCH kyssar!! Ujuj Det ÄR viktigt;)
Quote from Rasmus Olsson on 5 June 2012, 19:41Och alla OCH!
Och alla OCH!
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 19:44Ja, det finns ju ett gäng olika faktorer som man vill ha uppfyllda tillräckligt mycket för att det ska bli nåt seriöst. Och om vissa faktorer är riktigt bra uppfyllda, då glömmer man ju lätt de andra eftersom totalintrycket ändå är sådär pirrimagenbra.
J
Ja, det finns ju ett gäng olika faktorer som man vill ha uppfyllda tillräckligt mycket för att det ska bli nåt seriöst. Och om vissa faktorer är riktigt bra uppfyllda, då glömmer man ju lätt de andra eftersom totalintrycket ändå är sådär pirrimagenbra.
J