Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 22:53@Magnus: hrm... kan möjligtvis finnas exempel som faller utanför normalfördelningskurvan men för min egen del (som 178 cm lång kvinna) så är resonemanget högst fördelaktigt! Hepp 🙂
@Nico; Jag väntar med den skålen till på onsdag då jag anlänt till året
@Magnus: hrm... kan möjligtvis finnas exempel som faller utanför normalfördelningskurvan men för min egen del (som 178 cm lång kvinna) så är resonemanget högst fördelaktigt! Hepp 🙂
@Nico; Jag väntar med den skålen till på onsdag då jag anlänt till året
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 22:54Tigger du stryk Hasse? 😉
Tigger du stryk Hasse? 😉
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 22:57Oj, nu är det nåt på gång här igen...
Oj, nu är det nåt på gång här igen...
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 22:59Nina, nej nej, jag försöker bara bekräfta dig som kvinna och människa
BILD:http://stat.ks.kidsklik.com/files/2009/12/angel-cartoon.gif
Nina, nej nej, jag försöker bara bekräfta dig som kvinna och människa
BILD:http://stat.ks.kidsklik.com/files/2009/12/angel-cartoon.gif
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 22:59*skeptisk* 😉
*skeptisk* 😉
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 23:06@Skye: Jag väntar också tills efter jag sprungit mitt livs första lopp nästa tisdag.
@Skye: Jag väntar också tills efter jag sprungit mitt livs första lopp nästa tisdag.
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 23:07Skye: Men om det är fler som går till tjejerna på 1,65 så är det väl inte så fördelaktigt för dig som är 1,78, eller hur menar du? 🙂
Skye: Men om det är fler som går till tjejerna på 1,65 så är det väl inte så fördelaktigt för dig som är 1,78, eller hur menar du? 🙂
Quote from ellen olsson on 4 June 2012, 23:54Välkomna! *häller upp Champagne i glasen*
Välkomna! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 23:55@Magnus: förvisso, men det är fördelaktigt på så sätt att lysande ursäkt till varför jag e singel!
@Magnus: förvisso, men det är fördelaktigt på så sätt att lysande ursäkt till varför jag e singel!
Quote from Funbeat user on 5 June 2012, 08:13Magnus: Ja, jo, man skulle kunna få för sig det, eller hur? Men då kommer vi till nästa problempunkt och det är att de som hänger här tycks vara lite obenägna att osingla sig över huvud taget (eller med varann?). Jag har träffat flera kvalitetsmän härifrå
Magnus: Ja, jo, man skulle kunna få för sig det, eller hur? Men då kommer vi till nästa problempunkt och det är att de som hänger här tycks vara lite obenägna att osingla sig över huvud taget (eller med varann?). Jag har träffat flera kvalitetsmän härifrå