Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Hej Zara, och Nico, välkomna.

Men ge fan i att springa på cykelbanorna!

Välkommen Nico!

Edit: Och Zara 🙂

@Bruse, haha, ska tänka på det 🙂

Näe, inte tänka på det. Sluta med det bums. Håll dig till gångbanan. Du utgör stor trafikfara om du är ute i trafiken och springer.

Zara `& Nico >> Välkommen !!! Sätt dig i soffan och invänta Fredrik med den goda ädla drycken !

Kat >> Tackar !!!! (H:) Alltid trevligt att vara saknad !

(korrade lite )

Här är också en singel som vill sluta vara det. Trettiosjuåring som är mer löptaggad än på länge, mycket beroende på att jag blev innerstadsbo (i Stockholm) i oktober och jobbar på att upptäcka alla nya potentiella löpvägar runt om i stan så att jag kan s

Välkommen till soffan Magnus!

Fredrik, du får nog ta fram stora flaskan nu. 🙂

Nina: Är det inte just det som Micke brukar göra? *kunde ha svurit på annars* (H)

Magnus: How about lite absolut sakligt "rakt på sak-grälande" nån gång ibland istället för nåt fejkat "vi är alltid sams, jooodå, det äääär vi". Grälar du med mig (eller nå

Jessie: Helt rätt, man kan inte alltid vara sams. Att sopa saker under mattan är inte min grej. Jag hoppas ju mest på att man ska ta upp saker INNAN de blir till grälutlösare. Självklart är det okej att vara oense om saker, det jag menar är att det är bäs

Hmm... menar du att det faktiskt FINNS män som klarar av Rakt På Sak Jessie Style??
Näää, det tror ni nog bara.... *konstaterar kallt*
För den som tror att jooodå, det skulle du visst så betänk då att det KAN se ut så här:

-Jo du, det där överflödsfettet