Quote from Funbeat user on 27 May 2012, 07:50Välkommen!
Välkommen!
Quote from Funbeat user on 28 May 2012, 21:49Välkommen!
Jag gillar också styrketräning (styrkelyft), men nyttan av tung styrketräning är inte så stor för en medioker skidåkare som mig. Kanske blir det några månader efter sommaren.
Välkommen!
Jag gillar också styrketräning (styrkelyft), men nyttan av tung styrketräning är inte så stor för en medioker skidåkare som mig. Kanske blir det några månader efter sommaren.
Quote from Funbeat user on 28 May 2012, 22:20Tack för välkomnanden och champagne! 🙂
Åh, styrkelyft! (L)
Frågan är väl snarare vad skidåkning är till för nytta för styrkelyftandet? Dat dere prioritering... 😉
Tack för välkomnanden och champagne! 🙂
Åh, styrkelyft! (L)
Frågan är väl snarare vad skidåkning är till för nytta för styrkelyftandet? Dat dere prioritering... 😉
Quote from Funbeat user on 28 May 2012, 22:44Det är sant BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/00.gif
Det är sant BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/00.gif
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 16:18Välkomna Elektra och Ronnie! 😀
Välkomna Elektra och Ronnie! 😀
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 16:05Auuu - nu ska det regna och vara åtta grader i Stockholm. Jag undrar om en paraplyhatt kombinerat med våtdräkt skulle fungera?
Auuu - nu ska det regna och vara åtta grader i Stockholm. Jag undrar om en paraplyhatt kombinerat med våtdräkt skulle fungera?
Quote from Funbeat user on 3 June 2012, 16:07Välkomna till vår underbara värld;)
Välkomna till vår underbara värld;)
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 07:31FREDRIK !!! >> jag är törstig !!! (H)
God morgon,
Jaha då var man tillbaka i soffan efter ett tag bortafälle.
Ser att det är en del nya ansikten och en del som inte är kvar ( grattis till dem ).
FREDRIK !!! >> jag är törstig !!! (H)
God morgon,
Jaha då var man tillbaka i soffan efter ett tag bortafälle.
Ser att det är en del nya ansikten och en del som inte är kvar ( grattis till dem ).
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 07:44Hej Micke, välkommen tillbaka, jag undrade om du hade tänkt komma tillbaka hit :-).
Hej Micke, välkommen tillbaka, jag undrade om du hade tänkt komma tillbaka hit :-).
Quote from Funbeat user on 4 June 2012, 07:55Tack Maria, klart jag kommer tillbaka hit när jag är singel ( även om det tog sin lilla tid). Glöm bara inte bort att vinka när du cyklar förbi idag 🙂
Tack Maria, klart jag kommer tillbaka hit när jag är singel ( även om det tog sin lilla tid). Glöm bara inte bort att vinka när du cyklar förbi idag 🙂