Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 20:13Österut. Här i ödemarken är en timme inte så mycket BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/00.gif
Österut. Här i ödemarken är en timme inte så mycket BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/00.gif
Quote from Mikael Wik on 6 September 2012, 20:15Hehe, så kan det va ja.
Hehe, så kan det va ja.
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 20:15Öster ut? Ja, det var faktiskt ganska otippat 😉
Edit: österut?
Edit2: allt funkar enligt saol. (#)
Öster ut? Ja, det var faktiskt ganska otippat 😉
Edit: österut?
Edit2: allt funkar enligt saol. (#)
Quote from Mikael Wik on 6 September 2012, 20:17Hehe, så kan det va ja.
Hehe, så kan det va ja.
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 20:51Välkomna!
Välkomna!
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 13:54Anna: Oavsett vad SAOL säger i frågan så känns öster ut som en särskrivning så håll dig du till österut.
Anna: Oavsett vad SAOL säger i frågan så känns öster ut som en särskrivning så håll dig du till österut.
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 14:19Hej på er! Som ny försökte jag mig på det omöjliga i att läsa alla gamla inlägg för att på något sätt få någon slags känsla för vad som var samtalsämnet. Jag gav upp! 😉
Så en presentation är väl på sin plats antar jag:
Tvåbarnsmamma som studera till so
Hej på er! Som ny försökte jag mig på det omöjliga i att läsa alla gamla inlägg för att på något sätt få någon slags känsla för vad som var samtalsämnet. Jag gav upp! 😉
Så en presentation är väl på sin plats antar jag:
Tvåbarnsmamma som studera till so
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 14:32Välkommen till oss Åsa! Det är bara att slå sig ner i soffan och vänta på bubbel 🙂 Vad vi diskuterar beror lite på i vilken tråd man förtillfället skriver i här på singelforumet. Av erfarenhet vet vi dock att det går att vara off topic i ALLA trådar! 😉
Välkommen till oss Åsa! Det är bara att slå sig ner i soffan och vänta på bubbel 🙂 Vad vi diskuterar beror lite på i vilken tråd man förtillfället skriver i här på singelforumet. Av erfarenhet vet vi dock att det går att vara off topic i ALLA trådar! 😉
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 14:40Haha! Ja jag har förstått det när jag har försökt att läsa i alla möjliga trådar om allt möjligt och insett att det faktiskt handlar om allt möjligt och att off topic verkar vara mer regel än undantag 😉
Haha! Ja jag har förstått det när jag har försökt att läsa i alla möjliga trådar om allt möjligt och insett att det faktiskt handlar om allt möjligt och att off topic verkar vara mer regel än undantag 😉
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 14:45Välkommen Åsa. Den röda tråden är nog att alla trådar blir off topic.
( Dejtingsidorna ligger ljusår efter för att hitta partner i en jämnförelse med Långanäs. )
Välkommen Åsa. Den röda tråden är nog att alla trådar blir off topic.
( Dejtingsidorna ligger ljusår efter för att hitta partner i en jämnförelse med Långanäs. )